Dat noemen ze zichzelf indekkenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
"Een aantal jongens speelt noodgedwongen mee, omdat de betere opties nog onderweg zijn."
Ik vind het wel heel makkelijk hoe Steijn zijn spelers zo makkelijk laat vallen tussen neus en lippen door.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Pot 1 dus, leuk. Iedere club in pot 2 zijn we volstrekt kansloos tegen.
die enters klaasquote:Op vrijdag 1 september 2023 09:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat noemen ze zichzelf indekken
Ik heb het al een paar weken geleden gezegd:de spelers gaan hem ook laten vallen
dat begon al in de openlijke kritiek naar van de Boomen
ik heb van de Boomen gisteren geen enkele steekbal meer zien geven
iets wat hij in de eerste wedstrijden in uit blonk
zoiets is al gauw in de spelersgroep bekend en dan ben je klaar
dan lopen de spelers geen meter meer voor je in het veld
precies wat we gisteren zagen
Dit is niet ons Ajax meer.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:19 schreef RipCity het volgende:
Wat een vreemdelingenlegioen begint het te worden zeg.
Toch weer 40 miljoen voor Gravenberch, ik vind het erg bijzonder.quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:10 schreef TLC het volgende:
Ik zie dat Gravenberch de bank in Munchen verruilt voor de bank in Liverpool
Ik las gisteren heel snel met een google 7.5 doorverkoop genoemd tijdens de transfer naar bayern destijds door verweij. Dus misschien rond de 10 met solidariteits/opleiding erbij?quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch weer 40 miljoen voor Gravenberch, ik vind het erg bijzonder.
Wat schuift dat voor Ajax?
Ben heel benieuwd hoe Bosz het gaat doen. Wat mij betreft hadden ze die sowieso genomen, ook als je geen kampioen wordt heb je iig vermaak.quote:Op vrijdag 1 september 2023 06:12 schreef DeeBee het volgende:
Kut selectie is één ding, met kneuzen als Brobbey en Bergwijn, maar een slechte coach is nog wel het grootste probleem. Dat kom je gewoon niet te boven, zie vorig jaar met Heitinga en nu wederom met Steijn.
Nice, Lollerpool koopt dus weer een 6 die geen 6 is.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch weer 40 miljoen voor Gravenberch, ik vind het erg bijzonder.
Wat schuift dat voor Ajax?
En vergeet de uitermate zwakke jeugdopleiding niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 07:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk meer dat Mislintat nu de vrije hand heeft omdat Sar weg is. Steijn is op voorspraak van Mislintat gekomen, maar ja die heeft 0 tegenspraak gehad omdat de hele club in een vacuüm zat.
Daarom zie je nu eigenlijk weinig terug van wat Ajax Ajax maakt.
Eens. Maar ik had wel gehoopt dat we iets verder zouden zijn. Hopen dat er snel wat dingetjes op zijn plaats gaan vallen. Het kan in kleine dingen zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Na vandaag selectie rond en dan kan er gewerkt gaan worden aan het maken van een team. Realistisch gezien kan je pas over 2 maanden iets zinnigs zeggen over dit Ajax.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Na vandaag selectie rond en dan kan er gewerkt gaan worden aan het maken van een team. Realistisch gezien kan je pas over 2 maanden iets zinnigs zeggen over dit Ajax.
Dat verdient hij toch wel, en het bankie daar zal lekkerder zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:25 schreef skysherrif het volgende:
Transfervrij snap ik helemaal niets van.
Dat je klaassen lekker naar Inter laat gaan met een duidelijk uitzicht op de bank hier lijkt me wel logisch en een leuke transfer voor hem
jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 09:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
die enters klaas
heb je die
op Harvard geleerd?
Ik had wel slecht verwacht hoor en dit was nog slechter dan ik verwachtte maar we moeten het ook niet groter maken dan het is, het is een knockout ronde die je in de 1e wedstrijd al hebt binnen gehaald, jammer dat die jongetjes zich dan niet voldoende kunnen motiveren maar het is geen onbekend verschijnsel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Maar dan nog; wat er gisteren op de mat werd gelegd was echt schandalig.
niemand heeft problemen met jou, je bent een soort mascotte van iedereen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja
heb je er problemen mee
?
@Oostblokkert wrijft nog even in zijn oogjes ook denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Leuk voor Klaassen, maar ik snap dan eigenlijk zo'n Inter niet... met alle respect voor Klaassen, maar er lijken me wel betere spelers te vinden voor een club als Inter.
Inderdaad.. kan me wel voorstellen dat Klaassen het wel leuk vindt om, prima betaald, daar in Italie te vertoeven.. maar dat Inter dan bij Klaassen uitkomt vind ik vreemd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Leuk voor Klaassen, maar ik snap dan eigenlijk zo'n Inter niet... met alle respect voor Klaassen, maar er lijken me wel betere spelers te vinden voor een club als Inter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |