Lijkt me sterk dat ie er niet in zit. We hebben geen beelden toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:19 schreef Columbiafan het volgende:
Hoezo zit Evenepoel niet in het peloton, is ie ziek?
Ooh, baseerde me gewoon op de livestats bij PCS.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ie er niet in zit. We hebben geen beelden toch?
Wie gaat hem dan terughalen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:23 schreef Columbiafan het volgende:
Sepp Kuss ga je toch geen minuten cadeau geven?
Zat ik ook net te denken, maar niet alleen hem, er zitten wel meer mannen in die kopgroep die je geen minuten wil geven.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:23 schreef Columbiafan het volgende:
Sepp Kuss ga je toch geen minuten cadeau geven?
Ja, ook o.a. Marco Soler.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken, maar niet alleen hem, er zitten wel meer mannen in die kopgroep die je geen minuten wil geven.
Stef Cras.quote:
Wel interessant om te zien wie er gaat rijden straks en hoe strak. Je zou zeggen dat het aan Evenepoel is om te bepalen hoeveel voorsprong hij wil weggeven.quote:
Vooral Landa, Kuss en enigma Marcootje die vrij goed was maandag lijken mij niet handig om minuten te gevenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel interessant om te zien wie er gaat rijden straks en hoe strak. Je zou zeggen dat het aan Evenepoel is om te bepalen hoeveel voorsprong hij wil weggeven.
Kuss wordt gesignaleerd in zowel het peloton als de kopgroep.quote:
Net als J. Herrada zeker?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kuss wordt gesignaleerd in zowel het peloton als de kopgroep.
Is STEEF een DRINKER?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Racecenter van LaVuelta geeft wel hele andere groepen aan dan STEEF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |