Prodhomme is na zijn Ag2r-klassement in de Giro ook hier weer bezig aan een schitterend Ag2r-klassement.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Stef Kras ook hier weggedoken in de groep.
Bassie zag ik een paar dagen geleden al wanhopig aanklampen voor een top 30 klassement. Symphatiek!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Prodhomme is na zijn Ag2r-klassement in de Giro ook hier weer bezig aan een schitterend Ag2r-klassement.
De nog contractloze Warbes ook, trouwens.
Roglic leek mij harder kunnen maar die wou/moest kennelijk perse Vingegaard meenemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een kopgroep zeg. Had het Bardet of Martinez wel gegund, gelukkig wel het rood voor Lenny. Maar stylist Kuss is ook een mooie winnaar, helemaal met die big smile in de laatste hectometers.
Verder was Jumbo alweer beangstigend dominant. Nog een geluk dat Roglic en Vingegaard niet op 100% lijken te zitten. Vanaf het moment dat Valter weg was leken ze juist wat tijd te verliezen op Ayuso, Almeida en Evenepoel.
Jonas zat flink bekken te trekken in het wiel inderdaad, die zat duidelijk op zijn limiet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Roglic leek mij harder kunnen maar die wou/moest kennelijk perse Vingegaard meenemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |