Je hoeft ook helemaal geen water te kunnen koken. Van (lekker) eten houden en daar over schrijven zodat wij daar ook kunnen gaan eten is meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker bezig, nog even en ik moet hier ook gewoon gaan posten.... en dat terwijl ik nog geen water kan koken.
Gisteravond wel extreem geweldig gegeten bij het "Pop up" restaurant van t Rijks omdat het reguliere restaurant verbouwd wordt.... wel een aanrader.
Zitten dus tijdelijk bij station Amsterdam Zuid, dus met de trein gaan, kun je het wijnarrangement er ook bij nemen.
/EindeCulinaireTips
Ik weet eigenlijk niet wat @Leandra hiervan vindt, ze lijkt altijd zo bescheiden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat vind @:Leandra vast niet vervelend, zulke populariteit
Er lopen hier wel meer niet zo culinaire mensen rond.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker bezig, nog even en ik moet hier ook gewoon gaan posten.... en dat terwijl ik nog geen water kan koken.
Gisteravond wel extreem geweldig gegeten bij het "Pop up" restaurant van t Rijks omdat het reguliere restaurant verbouwd wordt.... wel een aanrader.
Zitten dus tijdelijk bij station Amsterdam Zuid, dus met de trein gaan, kun je het wijnarrangement er ook bij nemen.
/EindeCulinaireTips
Ik merk echt wel dat ik veel mobieler ben sinds mijn bovenbenen gedaan zijn, dat was een wereld van verschil, en sinds in begin 2022 (weer) begon te sporten, maar ik ga niet koolhydraatloos, mijn eten was ook mijn probleem nietquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die ook baat zegt te hebben bij volledig koolhydraatloos eten.
Moet zeggen, ze ziet er ook stukken beter (lees mobieler, energieker) uit sinds ze dat een tijdje doet.
Ik ben vooral blij dat ik momenteel achter mijn laptop zit en niet mobiel.....quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat @:Leandra hiervan vindt, ze lijkt altijd zo bescheiden.
Misschien moeten we het @:Leandra even vragen.
leg die tablet eens weg joh...quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wanneer is de Denemarken meer? Denemarken toch?
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik momenteel achter mijn laptop zit en niet mobiel.....
Robinook draait zich om in haar online-graf.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er lopen hier wel meer niet zo culinaire mensen rond.
Zelfs die pasta met ketchup eten...
quote:
oh ja nou als jullie nou eens gezamelijk een een datum prikken komt dat wel goed...quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh ja nou als jullie nou eens gezamelijk een een datum prikken komt dat wel goed...
ik kan wsl 2 december niet, ben wel in NL maar vier dan wsl sinterklaas met familie![]()
Present!quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er lopen hier wel meer niet zo culinaire mensen rond.
Zelfs die pasta met ketchup eten...
Dat is ook wel een leuke lokatie voor een meetquote:
Zeker. Kom maar langs. Ik zit in Paris.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook wel een leuke lokatie voor een meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |