Die bonsai maakt hem juist mooi.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:22 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze foto van voor m'n vensterbank genomen. Canadian bonsai stond een beetje in de weg..
PSV Vooruit!@
Last van dikke vingers?quote:
Jup! Bedanktquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bonsai maakt hem juist mooi.
Wel een mooie openingstijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik wist dat ie 'm zou kapen haha. Wat een mannetje
Scaryquote:
Gast .. ik wist dat je zou reageren... maar ik had lapo en punt uit ... Hou er nu eens mee opquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik wist dat ie 'm zou kapen haha. Wat een mannetje
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice!
Ik ging net ook een foto maken, maar dat zag er niet uit, dus ik had opgezocht hoe ik mijn iPhone in moest stellen, toen ik dat voor elkaar had en naar buiten liep was de maan weg
Hier zie ik inmiddels nog vooral wolkenquote:
Ga toch weg, slappe hapquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gast .. ik wist dat je zou reageren... maar ik had lapo en punt uit ... Hou er nu eens mee op
Misschien allebei mee ophouden? Gaat toch nergens over?quote:
Was de maan weg?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice!
Ik ging net ook een foto maken, maar dat zag er niet uit, dus ik had opgezocht hoe ik mijn iPhone in moest stellen, toen ik dat voor elkaar had en naar buiten liep was de maan weg
Want dat kan anders niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hou van de overgang van de zomer naar de herfstJe kunt ‘s avonds nog nét op een terrasje zitten.
Je bent zelluf!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Scary![]()
![]()
Wilde er ook eentje maken iets eerder maar m'n nieuwe camera kreeg ik niet scherp genoeg, want gekocht voor video. En nog niet ingesteld etc.
Dat kan altijd natuurlijk maar ik vind het juist leuk in deze overgangsperiode.quote:
Dat kan in mei ook prima, en dan heb je de hele zomer nog voor jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hou van de overgang van de zomer naar de herfstJe kunt ‘s avonds nog nét op een terrasje zitten.
Ik had de hoop bijna opgegeven maar toch nog een beetje geluktquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik was ook wel net op tijd. Daarna kon je het nog een tijd wel duidelijk zien maar is hier ook langzaam achter de wolken verdwenen.
Ik hou gewoon van de herfstquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat kan in mei ook prima, en dan heb je de hele zomer nog voor je
Maar inderdaad, vergeleken bij de winter is dit een godentijd
Vanaf zaterdag loopt de temperatuur nog wat op, heerlijke zo'n Indian summerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag loopt de temperatuur nog wat op, heerlijke zo'n India summer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |