Deze knoppen reageren nog wel eens dubbel. Dus aanzetten is meteen weer uit. Of twee zenders zappen ipv 1.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:08 schreef Caland het volgende:
Een hele lange stok maken zodat je vanaf de bank de knoppen op je tv kastje daarmee kan bedienen
Geen dank
Heb ik. Maar dan loop je weer enkele seconden achter en dat is met voetbal en mijn vele VBL vrienden wat ingewikkeld.quote:
Ik ken dit niet. Maar ik ga even op onderzoek uitquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:13 schreef 111210 het volgende:
Een Ci+ module in je tv doen, dan kan je dat kastje lekker wegflikkeren en heb je ook maar 1 afstandsbediening nodig.
Nah ik heb er dus 2. 1 voor tv en 1 voor het tv kastje. En de tv reageert dus zeg maar op beide, en daardoor pakt het tv kastje het signaal weer niet. Of in elk geval heel moeilijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:44 schreef Sorella het volgende:
Wil je met 1 afstandsbediening dat je kastje en tv gelijktijdig uitgaan of wil je die apart aan en uit kunnen zetten ?
Misschien staat het in je systeem fout ?
Instellingen, systeem, 1 knop voor aan en uitzetten.
Ziggo en kpn hebben dit, kost je denk ik 30,- ofzo, je doet dan de kaart uit het kastje direct in je tvquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken dit niet. Maar ik ga even op onderzoek uit
[..]
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:27 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Allereerst: heeft het ooit goed gewerkt?
Verder: heb je überhaupt de AB van de tvkastje gekoppeld aan de tvkastje?
Dit inderdaad. Simpeler = beter.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:13 schreef 111210 het volgende:
Een Ci+ module in je tv doen, dan kan je dat kastje lekker wegflikkeren en heb je ook maar 1 afstandsbediening nodig.
En waar baseer je dat op? Toch niet die tv signaallampje hoop ik?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja. Als in, het kan wel werken.
En een stuk snellerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:29 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Simpeler = beter.
Omdat het wel eens werkt qua zappen etc. Als ik de juiste hoek te pakken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Toch niet die tv signaallampje hoop ik?
Weird.... je kan Ziggo forum proberen of gewoon de klantenservice van Ziggo bellen. Misschien is je AB een beetje kapot.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat het wel eens werkt qua zappen etc. Als ik de juiste hoek te pakken.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
+r
Doe mij maar vis.
Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:44 schreef Sorella het volgende:
Wil je met 1 afstandsbediening dat je kastje en tv gelijktijdig uitgaan of wil je die apart aan en uit kunnen zetten ?
Misschien staat het in je systeem fout ?
Instellingen, systeem, 1 knop voor aan en uitzetten.
Klopt en vaak is het ook een instelling van t tv kastje dat je instelt of de tv aan moet gaan of niet. Neem aan dat het met HDMI is verbonden en daar is dit allemaal voor gemaakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:52 schreef qajariaq het volgende:
R T F M
Misschien gewoon de handleiding van het tv kastje eens doorlezen. Het is juist de bedoeling dat je met die AB ook de tv kan bedienen.
Ff voor de goede orde: TS vraagt niets over het al dan niet bedienen van de tv. TS vraagt waarom zijn tvkastje amper op de AB die bij de tvkastje hoort reageert.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:23 schreef Chinless het volgende:
[..]
Klopt en vaak is het ook een instelling van t tv kastje dat je instelt of de tv aan moet gaan of niet. Neem aan dat het met HDMI is verbonden en daar is dit allemaal voor gemaakt.
quote:pakt het tv kastje het signaal weer niet. Of in elk geval heel moeilijk
Nee, TS vraagt hier niet om. De AB van de tvkastje werkt niet helemaal zoals zou moeten want de tvkastje reageert niet tot nauwelijks op de AB.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 02:52 schreef JustAUser het volgende:
[..]
Dit is het enige juiste antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |