Als je het gaat lopen vooraankondigen, maak je het gewoon onnodig groot. Dit bericht komt rechtstreeks bij de PR medewerkers van BBB vandaan. Ik zou het niet eens tweeten als ik zo laag stond als BBB, D66 of PvdD heeft het ook niet over een premierskandidaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:43 schreef 111210 het volgende:
[..]
Groot? Ze gaan het gewoon bekend maken. Waarschijnlijk gewoon met een tweetje…
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:26 schreef VersKers het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Henk Bleker.
Hij komt op mij integer over.
President van wat? De klaverjasvereniging? De visclub?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:52 schreef Hanca het volgende:
Presidentskandidaat van de partij met volgens peilingen 13 zetels. Logisch dat ze er over nadenken, onzin dat ze zo'n kandidaat groot gaan presenteren. Ik zie nog wel gebeuren dat ze minder dan 10 zetels halen, namelijk.
Zalk..quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:50 schreef RM-rf het volgende:
Klazien uut Schalk for minister-president natuurlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kwam uit Zalk en ze is al 25 jaar dood.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:50 schreef RM-rf het volgende:
Klazien uut Schalk for minister-president natuurlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik denk echt dat dit het gaat worden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:55 schreef nils7 het volgende:
Als ze Mona doen dan kan je die club niet serieus nemen
14:55 uurquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:13 schreef StephanL het volgende:
Over 100 minuten te volgen via
Oftwel 2:55
Lol de nieuwe hype train. Fuck idealen leve de zetel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens NRC stappen Helder (PVV) Pauw en Eppink (Ja21) PER DIRECT over naar de BBB. (en wordt Keijzer de premierskandidaat maar dat is minder nieuws.
Ja lees het net bij de Telegraaf ook, en die weten al wie de premierskandidaat isquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens NRC stappen Helder (PVV) Pauw en Eppink (Ja21) PER DIRECT over naar de BBB.
Eppink heb je wel een goede aan als kamerlid. Daarnaast mag dit van mij vaker gebeuren, voor idealen hoef je niet bij een fractie te blijven. Denk dat het merendeel van de mensen hier ook op redelijk wat verschillende partijen heeft gestemd, hebben wij dan ook geen idealen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
Lol de nieuwe hype train. Fuck idealen leve de zetel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |