Vier katten, geen goed ideequote:Op woensdag 8 november 2023 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je wel een boom zetten?
Ik ken verdacht veel mensen die helemaal geen boom zetten
Naja, het zijn wel vooral vrijgezelle kinderloze mannen eigenlijk.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohhh echt? Ik ben helemaal omgeven met mensen die het nu al zouden willen haha.![]()
Ah ok, dat is wel een valide excuus.quote:
Haha. Ohja die ken ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, het zijn wel vooral vrijgezelle kinderloze mannen eigenlijk.
ik ook vrij weinigquote:Op woensdag 8 november 2023 12:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Ohja die ken ik eigenlijk niet.
Ah ja, ik heb ze in mn vriendenkring en met daten nu kom ik ze ook wel eens tegenquote:Op woensdag 8 november 2023 12:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Ohja die ken ik eigenlijk niet.
Kerstquote:Op woensdag 8 november 2023 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb ze in mn vriendenkring en met daten nu kom ik ze ook wel eens tegen
En vanwege mijn kerstliefde, vraag ik altijd op de dates hoe ze kerst vieren
Kom hierheen dan! Gaan we naar Leurs. Of over 3 weken de grens overquote:Op woensdag 8 november 2023 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kerst
ben nog naar geen enkele kerstshow geweest
Moet sowieso nog bij jou langs voor de pokemonquote:Op woensdag 8 november 2023 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kom hierheen dan! Gaan we naar Leurs. Of over 3 weken de grens over
quote:Op woensdag 8 november 2023 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet sowieso nog bij jou langs voor de pokemon
Doen we niet aan maar met Kerst moet ik ze wel hebbenquote:Op woensdag 8 november 2023 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor sinterklaas denk ik? Kan het natuurlijk altijd met de post sturen.
Komt goed!quote:Op woensdag 8 november 2023 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doen we niet aan maar met Kerst moet ik ze wel hebben
Haha ja snap ik.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb ze in mn vriendenkring en met daten nu kom ik ze ook wel eens tegen
En vanwege mijn kerstliefde, vraag ik altijd op de dates hoe ze kerst vieren
Dat deden ze wel idd. De oudste klimt gewoon in de boom ook. De kittens weet ik niet, want dit wordt hun eerste kerstquote:Op woensdag 8 november 2023 12:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Proberen jouw katten de ballen ook uit de boom te slaan? De mijne wel
En prikkeldraad in je boom staat ook zo raarquote:Op woensdag 8 november 2023 12:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat deden ze wel idd. De oudste klimt gewoon in de boom ook. De kittens weet ik niet, want dit wordt hun eerste kerst
Schrikdraadquote:Op woensdag 8 november 2023 12:51 schreef devzero het volgende:
[..]
En prikkeldraad in je boom staat ook zo raar
quote:Op woensdag 8 november 2023 12:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Schrikdraad![]()
Sinaasappelschillen in de boom hangen is ook niet alles
Is wel een ideequote:Op woensdag 8 november 2023 13:07 schreef laziness het volgende:
[..]
[ [url=https://img.culy.nl/images/5Cj9VhpsxxFGJkUiK_kSeSEoC2U=/600x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.culy.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F12%2Fsinas.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik vind het wel het overwegen waard voor de onderste takken. Het probleem is hier vooral dat ze er onder gaan zitten en dan lomp zijn
Alleen als je de glasscherven niet hoeft op te ruimenquote:Op woensdag 8 november 2023 13:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Lijkt me wel een leuk gezicht om katten met de kerstboom zien spelen
Ow, ik hang merendeels plastic ballen op, nadat ik mn doos met glazen ballen heb laten vallen heb ik niet zoveel glas meerquote:Op donderdag 9 november 2023 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als je de glasscherven niet hoeft op te ruimen
Oh, plastic kerstballen is een goed idee. Die hang je gewoon weer terug als ze uit de boom zijn gegooidquote:Op donderdag 9 november 2023 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, ik hang merendeels plastic ballen op, nadat ik mn doos met glazen ballen heb laten vallen heb ik niet zoveel glas meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |