Haha eens. Zou het wel eens willen vierenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:06 schreef Donna het volgende:
Sinterklaas vind ik helemaal geweldig.
Vond ik vroeger ook, met de surprises en gedichten. Wij hebben het nog lang met het ouderlijk gezin gevierd, tot mn zus kinderen kreeg en het met haar gezin op de dag zelf wilde vieren. Daarna zijn we maar op kerst over gestapt. En na alle Pieten-discussies verloor het feest voor mij ook wel zn charme. En zonder kinderen is het ook wel iets minder leuk denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:06 schreef Donna het volgende:
Sinterklaas vind ik helemaal geweldig.
Jaaa dat snap ik. Wij vieren het altijd met m'n moeder en broers + gezinnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vond ik vroeger ook, met de surprises en gedichten. Wij hebben het nog lang met het ouderlijk gezin gevierd, tot mn zus kinderen kreeg en het met haar gezin op de dag zelf wilde vieren. Daarna zijn we maar op kerst over gestapt. En na alle Pieten-discussies verloor het feest voor mij ook wel zn charme. En zonder kinderen is het ook wel iets minder leuk denk ik.
Ja dat geloof ik wel!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa dat snap ik. Wij vieren het altijd met m'n moeder en broers + gezinnen.![]()
Das heel leuk!
Wij hebben kerst nooit met cadeautjes gedaan met mijn familie of ouders idd. Nog steeds niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel!
Maar dan doen jullie kerst minder uitgrbreid?
Ze zijn niet bijzonder of bijzonder creatief of bijzonder mooi, maar het was leuk om te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn niet bijzonder of bijzonder creatief of bijzonder mooi, maar het was leuk om te doen.Dat heb je al mooi bijtijds klaar! Ik moet elk jaar weer racen om ze nog voor kerst bezorgd te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke kaarten hoor, opvallen dat er 1 tussen zit met 5 ballen en 1 met 4 en de rest allemaal 3
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
Dank je welquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat heb je al mooi bijtijds klaar! Ik moet elk jaar weer racen om ze nog voor kerst bezorgd te krijgen.
Leuke kaarten hoor, opvallen dat er 1 tussen zit met 5 ballen en 1 met 4 en de rest allemaal 3
Hihi ik dacht misschien is die van 5 voor een gezin met 3 kinderen, 2 grote ballen en 3 kleinequote:Op zaterdag 2 september 2023 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Hahaha ja, de drie kaarten was een beetje proberen. Ik ben van vijf, naar vier, naar drie gegaanMet drie was ik helemaal tevreden
Hahaha, nee zo doordacht ben ikquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ik dacht misschien is die van 5 voor een gezin met 3 kinderen, 2 grote ballen en 3 kleine
Wat klinkt dat goedquote:Op woensdag 6 september 2023 21:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Enorm veel zin in sinterklaas en kerst. Ik geniet altijd van de lampjes en de sfeer. Dit jaar gaan we voor het eerst ouderwets sinterklaas vieren omdat mijn nichtje drie jaar oud is nu. Super veel zin in.
Oh dat lijkt me ook wel weer leuk. Mja ik zal eerst kleinkinderen moeten krijgen ofzoquote:Op woensdag 6 september 2023 21:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Enorm veel zin in sinterklaas en kerst. Ik geniet altijd van de lampjes en de sfeer. Dit jaar gaan we voor het eerst ouderwets sinterklaas vieren omdat mijn nichtje drie jaar oud is nu. Super veel zin in.
Mocht ik ooit kinderen hebben komquote:Op zaterdag 9 september 2023 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel weer leuk. Mja ik zal eerst kleinkinderen moeten krijgen ofzo
Oeh leuk, de voorpret begint al! Welke zijn het geworden?quote:Op zondag 10 september 2023 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste twee adventskalenders gepre-ordered (ik kon niet kiezen).
Welkeeeee?quote:Op zondag 10 september 2023 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste twee adventskalenders gepre-ordered (ik kon niet kiezen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |