quote:
Ja, best wel ideaal en bij de goede zie je amper dat het plastic is.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, plastic kerstballen is een goed idee. Die hang je gewoon weer terug als ze uit de boom zijn gegooid
Ik had even snel gekeken op Amazon. Maar zien er allemaal goed uit. Ik zag zelfs transparante plastic kerstballen die je zelf kunt vullen. Bv met glitter, maar als het stil hangt, dan is daar ook weinig aanquote:Op donderdag 9 november 2023 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, best wel ideaal en bij de goede zie je amper dat het plastic is.
Soms zijn de plastic zelfs duurder dan de glazen ballen
Ja, die heb ik ook een paar besteld, wil er mini kerstboompjes inzettenquote:Op donderdag 9 november 2023 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had even snel gekeken op Amazon. Maar zien er allemaal goed uit. Ik zag zelfs transparante plastic kerstballen die je zelf kunt vullen. Bv met glitter, maar als het stil hangt, dan is daar ook weinig aan
[ afbeelding ]
Vullen met M&Ms en dan iedere dag 1tje leeg etenquote:Op donderdag 9 november 2023 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook een paar besteld, wil er mini kerstboompjes inzetten
En glitter natuurlijk
Oooh breng me nu niet op ideeënquote:Op donderdag 9 november 2023 21:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Vullen met M&Ms en dan iedere dag 1tje leeg eten
Kan prima. Alleen niet te dicht bij lampjes hangen. Anders krijg je gesmolten M&Ms en die kunnen er misschien niet meer uitkomenquote:Op donderdag 9 november 2023 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh breng me nu niet op ideeën
Nee, m&m's smelten in je mond, niet in je hand! Of in de bal?quote:Op donderdag 9 november 2023 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan prima. Alleen niet te dicht bij lampjes hangen. Anders krijg je gesmolten M&Ms en die kunnen er misschien niet meer uitkomen
Toch wel leuk hoor. Met de lampjes erop lijken het dan kleine discoballetjes.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had even snel gekeken op Amazon. Maar zien er allemaal goed uit. Ik zag zelfs transparante plastic kerstballen die je zelf kunt vullen. Bv met glitter, maar als het stil hangt, dan is daar ook weinig aan
[ afbeelding ]
Lampjes worden tegenwoordig niet meer warm.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan prima. Alleen niet te dicht bij lampjes hangen. Anders krijg je gesmolten M&Ms en die kunnen er misschien niet meer uitkomen
Dan gewoon heel hoog hangen, zodat je moet springen om er bij te komen.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, m&m's smelten in je mond, niet in je hand! Of in de bal?
Maar mijn boom is voorzien van ledlampjes, die worden niet zo warm!
Ik bedoelde meer dat ik nu al te dik ben, met m&m's gevulde ballen zijn dan niet het beste idee
Die nieuwe dingen geven inderdaad amper warmte af. Nu krijg ik zin om ze uit de doos te halen en te voelen. Over 2 of 3 weken zal ik eens gaan winkelen voor een boomquote:Op donderdag 9 november 2023 22:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Lampjes worden tegenwoordig niet meer warm.
Geen kunstboom voor jou? Of doen ze daar in Amerika niet aan?quote:Op donderdag 9 november 2023 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan gewoon heel hoog hangen, zodat je moet springen om er bij te komen.
[..]
Die nieuwe dingen geven inderdaad amper warmte af. Nu krijg ik zin om ze uit de doos te halen en te voelen. Over 2 of 3 weken zal ik eens gaan winkelen voor een boom
Voor mij is 40% van de lol van een kerstboom de geur. Dat ik thuis kom van werk en die boom ruik. Een kunstboom heeft heel veel voordelen, maar die geur doet het voor mijquote:Op donderdag 9 november 2023 23:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen kunstboom voor jou? Of doen ze daar in Amerika niet aan?
Dit weekend uiteraard!quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
Ik twijfel dit of volgend weekend de kerstboom opzetten
Beter te vroeg dan te laat!quote:
Jaaaaa! Hopelijk vanmiddag en vanavond lekker droog.quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:25 schreef Paul het volgende:
SINT MAARTEN SINT MAARTEN
[ afbeelding ]
jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 11 november 2023 09:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaaa! Hopelijk vanmiddag en vanavond lekker droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |