En met die "humor" ga je wat doen? Cadeau geven aan je buurjongen. De hond. De papagaai.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:35 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit is gewoon humor. Vind je het niks, dan loop je door. Als anderen er geen aanstoot aan geven, prima toch?
Mag de lat misschien iets hoger dan "niet getraumatiseerd"?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:47 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, denk écht niet dat ze er door getraumatiseerd worden.
De meeste kinderen zitten namelijk ook op internet en spelen vaak gewelddadige games, wat ik veel kwalijker vind..
Hoe zie jij het dan?quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mag de lat misschien iets hoger dan "niet getraumatiseerd"?
Over 30 jaar ligt iedereen te neuken op straat als een stel wilde beesten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mag de lat misschien iets hoger dan "niet getraumatiseerd"?
Gelukkig zijn er geen belangrijkere zaken op te lossen in dit land.quote:BBB wil verbod op piemelknuffels: ‘Niet normaal gaan maken wat niet normaal is’
ChristenUnie wil geen pluchen piemels op kermis Alkmaar. ’Kermis moet een veilig familie-uitje zijn’
Ja. Dit geeft echt preutsheid aan. Niet meer nadenken of het voor een kind of zelfs volwassene normaal is.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Terug naar jaren vijftig preutsheid.
Dat heeft alles met preutsheid te maken, als je over zoiets banaals als een knuffel valt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Dit geeft echt preutsheid aan. Niet meer nadenken of het voor een kind of zelfs volwassene normaal is.
Toen was de gemiddelde Nederlander minder preuts.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:28 schreef 111210 het volgende:
Dit soort dingen hadden we 30 jaar geleden ook al op de kermis of ben ik nou gek?
Dan moet je beter opletten waar je loopt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat heeft alles met preutsheid te maken, als je over zoiets banaals als een knuffel valt.
De enige die hier krampachtig doet ben jij, met je eeuwige pogingen om er van alles bij te halen, inclusief potloodventers ffs. En zelfs als je dat niet doet kraam je onzin uit, ook van een hart of een brein is weleens een knuffel gemaakt. Dat die penis 'stijf' is lijkt me overigens vrij logisch anders is het te vormloos, dat hoef je er dus niet iedere keer bij te zetten. Verder is het weinig realistisch, tenzij jij een smiley op je piemel hebt. En ja dit zie je misschien vaker dan een knuffelbrein want sommige mensen zien er de humor van in.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je probeert krampachtig iets te deseksualiseren wat seksueel is, als het niet seksueel was zouden er geen knuffels van een stijve penis bestaan. Dat is allemaal helemaal niet zo heel dramatisch of traumatiserend, maar een bepaalde consensus over seksualisering in de openbare ruimte in relatie tot kinderen ipv volledig ongebreideld winstbejag zou wel fijn zijn, dan kunnen ouders daar naar eigen inzicht op varieren. Dat is echt niet onredelijk of preuts of zo.
Volgens mij heeft het meer met slechte smaak te maken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat heeft alles met preutsheid te maken, als je over zoiets banaals als een knuffel valt.
Slechte smaak is echter nog steeds legaal.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meer met slechte smaak te maken.
Ik ben ook niet voor het verbieden. Dat is ook echt niet nodig. Ik plaatste deze topic al twee weken geleden bij "nieuws" en toen werd het gewist omdat het geen nieuws zou zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Slechte smaak is echter nog steeds legaal.
Ik zie de humor er ook wel van in. Het is alleen onzin dat het niet seksueel zou zijn omdat het catrooneske knuffel is van 'maar een lichaamdeel'. Het is een leuk ding omdat het seksueel is, en dan ga jij het met kulargumenten krampachtig proberen te deseksualiseren. Dan laat ik zien waarom die argumenten niet deugen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
De enige die hier krampachtig doet ben jij, met je eeuwige pogingen om er van alles bij te halen, inclusief potloodventers ffs. En zelfs als je dat niet doet kraam je onzin uit, ook van een hart of een brein is weleens een knuffel gemaakt. Dat die penis 'stijf' is lijkt me overigens vrij logisch anders is het te vormloos, dat hoef je er dus niet iedere keer bij te zetten. Verder is het weinig realistisch, tenzij jij een smiley op je piemel hebt. En ja dit zie je misschien vaker dan een knuffelbrein want sommige mensen zien er de humor van in.
Niet traumatiseren is de norm niet zoals ik al aangaf. Ik claim niet dat het heel erg is dat kleine kinderen een knuffelfallus konden winnen, ik zeg kleine kinderen snappen dat nog niet, daar moeten dan die ouders dus wat mee, en kermisexploitanten behoren samen met plantsoenendienstmedewerkers en fietsenmakers tot de minst geschikte beroepsgroepen om daarvoor het juiste moment ipv de ouders te bepalen. Ik vind het prima dat ouders zo'n knuffel voor hun kind kopen, maar daar ging dit niet over.quote:Welk kind raakt hier nou van getraumatiseerd volgens jou want het enige wat ik je verder zie aandragen is dat de ouders misschien eens een vraag krijgen en hoe erg dat voor ze is. Omdat kinderen ook verder nooit wat vragen, ofzo.
Hoezo zijn knuffels altijd voor kleine kinderen bedoeld?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:07 schreef bianconeri het volgende:
Belachelijk voor iets wat voor kinderen bedoelt is.
Wie bedenkt zoiets? Dan zitten ze bij elkaar om knuffels te maken en dan denkt iemand dat het wel gaaf is om een piemel knuffel te maken? Hoe dom.
En dan heb je gekken die gaan klagen over cis witte man onzin
Overigens een aansteker vroeger met bijna naakte vrouwen is natuurlijk wel anders dan iets seksueels voor kleine kinderen.
Ik snap niet dat 40+ mensen enthousiast worden van voetbal.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:11 schreef Jaroon het volgende:
Ik had het toen in het nieuws gezien. 40+ jaar mensen die heel erg enthousiast waren over de knuffels. Ik begreep het gewoon niet. En nu ook niet.
Heb ik ook niet veel mee. Maar het is geen knuffel in piemel vorm. Lijkt me grappig zo'n deal te maken in bijv. China.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat 40+ mensen enthousiast worden van voetbal.
En dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |