quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Aantal verschillende nationaliteiten Ajax inclusief Mannsverk: 11
Aantal verschillende nationaliteiten Feyenoord: 14.
Daarom de vraag, de landenbingo is het Feijenoordtopic een terugkerend fenomeenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Ajax is een soort sekte geworden. Alkmaar ligt natuurlijk ook om de hoek.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie reageren wel allemaal een beetje overprikkeld hoor.
Jeetje.
Volgens mij niet...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
Zitten er nog Afrikanen in de selectie? Ik zie dat de Afrika cup in januari is dus beter zo min mogelijk.
Beetje enge bedoeling ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax is een soort sekte geworden. Alkmaar ligt natuurlijk ook om de hoek.
Bedoeningquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje enge bedoeling ja.
Dan verdien je ook wel een beetje Klaas.
Valt dus reuze mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom de vraag, de landenbingo is het Feijenoordtopic een terugkerend fenomeen
Je moet wel iets kunnen hebben hoor.quote:Hoef je niet meteen te reageren alsof je kut bloedt
Terugkrabbelgenotquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie reageren wel allemaal een beetje overprikkeld hoor.
Jeetje.
Oh. Je kent de landenbingo bij Feyenoord niet, jammer.quote:
Nou ik vind veertien best veel hoor, gelukkig kan Arne wel Engels.quote:
Nee Feyenoord interesseert me doorgaans niet zoveelquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. Je kent de landenbingo bij Feyenoord niet, jammer.
Probeer dit spel aankomend seizoen eens. Kan dit bad nog eens een beetje warm worden.
Die indruk had ik alquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee Feyenoord interesseert me doorgaans niet zoveel.
Dit is een beetje pijnlijk. Je snapte de intentie van de vraag van @DombohetOlifantje1 niet en nu ga je doen alsof je hebt uitgedeeld.quote:
Dus jij denkt dat Dombo dombo niet is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een beetje pijnlijk. Je snapte de intentie van de vraag van @:dombohetolifantje1 niet en nu ga je doen alsof je hebt uitgedeeld.
Op de rechtsbuitenplek hebben we Forbs en Berghuis ook nog he.. weet eigenlijk niet of onze Georgische vriend daar kan spelen...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:50 schreef manny het volgende:
[..]
Als deze meneer een enorme stofzuiger op 6 blijkt te zijn die de bal nog een beetje naar een goed shirt met drie sterren erop kan spelen dan is dat heel heel welkom.
Godverredomme gaat @DombohetOlifantje1 hier ff gruwelijk nat.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Schijnt van wel maar dan trekt hij wel naar binnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de rechtsbuitenplek hebben we Forbs en Berghuis ook nog he.. weet eigenlijk niet of onze Georgische vriend daar kan spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |