Gelezen inmiddels, VI goes Tquote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Pretentieus artikel vol open deuren met als conclusie dat de aankopen van Mislintat moeten gaan presteren om de rust terug te brengen in de club. No fucking shit.
AZ is een hele kleine club. Dat haalde ik er vooral uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kun je daarna een korte samenvatting geven
In het wantrouwen naar de media toe is het onder Ajaxsupporters al bijna net zo'n sekte als de club AZ. Of is dat vooral twitter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Vind jij het een goed artikel dan met een kop die die de lading dekt?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
In het wantrouwen naar de media toe is het onder Ajaxsupporters al bijna net zo'n sekte als de club AZ. Of is dat vooral twitter?
Ik ben niet zo thuis in de bestuurslagen in het Amsterdamse maar als je een rvc-lid directeur wil maken loopt dat meestal niet zo best af, dat is een beetje een Rotterdams kwaaltje namelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind jij het een goed artikel dan met een kop die die de lading dekt?
Dat was wel het enige stukje dat daadwerkelijk hout snijdt, als Van Halst interim-af is en weer terug de rvc-rol in kruipt moet hij zichzelf gaan evalueren. Lijkt me niet ideaal.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de bestuurslagen in het Amsterdamse maar als je een rvc-lid directeur wil maken loopt dat meestal niet zo best af, dat is een beetje een Rotterdams kwaaltje namelijk.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb het artikel opnieuw met andere woorden door chatgpt laten schrijvenHier is (nog) geen beleid voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal dit oogluikend toestaan.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
Nu even rustig de verwijderde post lezen
Kan ook alleen titulair, statutair moet het via een aandeelhoudersvergadering en het lijkt me sowieso geen goed idee maar ze hebben het wel bekend moeten maken omdat Mike ermee kwam.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de bestuurslagen in het Amsterdamse maar als je een rvc-lid directeur wil maken loopt dat meestal niet zo best af, dat is een beetje een Rotterdams kwaaltje namelijk.
En Kroes moet dat ook zelf oplossen met AZ, hij heeft ontslag genomen, uiteraard moet Ajax hem hierin steunen maar het is geen transfer.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:59 schreef Simmertje het volgende:
Conclusie van het artikel is dat er gepresteerd moet worden op het veld om de rust terug te laten keren. Goh.
Conclusie en vraag is of Steijn de geschikte man is om met al deze nieuwe spelers die voor heel veel geld zijn gehaald geschikt is om een er een team van te maken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:59 schreef Simmertje het volgende:
Conclusie van het artikel is dat er gepresteerd moet worden op het veld om de rust terug te laten keren. Goh.
Wat weeg je klaas?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Conclusie en vraag is of Steijn de geschikte man is om met al deze nieuwe spelers die voor heel veel geld zijn gehaald geschikt is om een er een team van te maken.
Ik denk dat ajax een zwaargewicht nodig heeft op trainersgebied. Steijn is dat niet. Steijn is gewoon een beginneling.
biedt jij je aan of sneijder? Allebei prima in het profiel denkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Conclusie en vraag is of Steijn de geschikte man is om met al deze nieuwe spelers die voor heel veel geld zijn gehaald geschikt is om een er een team van te maken.
Ik denk dat ajax een zwaargewicht nodig heeft op trainersgebied. Steijn is dat niet. Steijn is gewoon een beginneling.
@onlogisch en ik hopen al een tijdje dat Klaas een functie bij Ajax krijgt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
biedt jij je aan of sneijder? Allebei prima in het profiel denk
VI is overgenomen door de Telegraf. Zelfde toontje, hysterisch en doom en gloom prediken.quote:
Ze zijn wel overgenomen maar niet door de Telegraaf dacht ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
VI is overgenomen door de Telegraf. Zelfde toontje, hysterisch en doom en gloom prediken.
want er kan niks van kloppen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
VI is wel volledig de clickbait-kant opgegaan.
Ik kom dan ook bijna nooit meer op vi.nl, maar blijkbaar zijn er toch heel veel mensen die superlekker gaan op clickbait.
Mis het punt nog meerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:17 schreef aTypisch het volgende:
anno 2023 een stukje tekst niet willen lezen omdat het een schreeuwerige kop heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |