Het enige pijnlijke is al die Feyenoord-supporters die hele dagen met Ajax bezig zijn maar probeer het vooral nog eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een beetje pijnlijk. Je snapte de intentie van de vraag van @:dombohetolifantje1 niet en nu ga je doen alsof je hebt uitgedeeld.
Forbs is volgens mij veel meer linksbuiten dan rechtsbuiten. Makautadze kan daar inderdaad spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de rechtsbuitenplek hebben we Forbs en Berghuis ook nog he.. weet eigenlijk niet of onze Georgische vriend daar kan spelen...
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het enige pijnlijke is al die Feyenoord-supporters die hun hele dagen leven met Ajax bezig zijn maar probeer het vooral nog eens.
Neem het allemaal eens niet te serieus. Word je vast een gezellige user vanquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het enige pijnlijke is al die Feyenoord-supporters die hele dagen met Ajax bezig zijn maar probeer het vooral nog eens.
PSV is verdedigend (nog) wat zwak, Feyenoord verdedigend goed, aanvallend wat minder, bij Ajax zit het aanvallend wel goed denk ik, en met die aankopen zou het verdedigend ook wel in orde moeten zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat we uiteindelijk wel een ploeg hebben die tot het laatst om de titel mee kan doen. Denk dat er maar weinig verschil in sterkte zit tussen Ajax, PSV en Feyenoord dit jaar.... denk dat PSV er nu ook Lozano nog wel zal komen er op zich het beste voor staat. Scorend vermogen is daar prima geregeld, en in Nederland kom je over het algemeen wel weg met een B-verdediging.
Als ze geen verdediger aantrekken kan dat hun achilleshiel zijn. Maar ze zijn wel het sterkst en je kan al duidelijk een team en spelopvatting terugzien van Bosz.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat we uiteindelijk wel een ploeg hebben die tot het laatst om de titel mee kan doen. Denk dat er maar weinig verschil in sterkte zit tussen Ajax, PSV en Feyenoord dit jaar.... denk dat PSV er nu ook Lozano nog wel zal komen er op zich het beste voor staat. Scorend vermogen is daar prima geregeld, en in Nederland kom je over het algemeen wel weg met een B-verdediging.
Ik hoop op plek 1.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze geen verdediger aantrekken kan dat hun achilleshiel zijn. Maar ze zijn wel het sterkst en je kan al duidelijk een team en spelopvatting terugzien van Bosz.
Feyenoord moet het middenveld fixen en dat gaat ze ook wel lukken.
Wij zijn denk ik het minste een ingespeeld team, Steijn kan nu pas beginnen met zijn spelbeeld erin slijpen. Rijkelijk laat, dus we moeten nog wel even wachten om te zien hoe dit alles gaat uitpakken. Verder zijn alle versterkingen min of meer "exotische" aankopen, dus we gaan het wel zien.
Ik hoop op plek 2, dat zou heel mooi wezen dit seizoen.
Hopen op plek 2?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze geen verdediger aantrekken kan dat hun achilleshiel zijn. Maar ze zijn wel het sterkst en je kan al duidelijk een team en spelopvatting terugzien van Bosz.
Feyenoord moet het middenveld fixen en dat gaat ze ook wel lukken.
Wij zijn denk ik het minste een ingespeeld team, Steijn kan nu pas beginnen met zijn spelbeeld erin slijpen. Rijkelijk laat, dus we moeten nog wel even wachten om te zien hoe dit alles gaat uitpakken. Verder zijn alle versterkingen min of meer "exotische" aankopen, dus we gaan het wel zien.
Ik hoop op plek 2, dat zou heel mooi wezen dit seizoen.
Je kent Arco/Scorpie inmiddels toch wel, hij is wel al van degradatiekandidaat naar 2e plek gegaan in zo'n 2 weken.quote:
Ik teken nu voor plek 2 ja. Gegarandeerd CL volgend jaar - en dan kan je vanaf dat moment gaan oogsten met alle investeringen die je nu doet.quote:
Streamquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
Hoe kun je als niet ziggo abonnee toch deze wedstrijd kijken ? Iemand tips
RTL7 zendt 'm ook uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
Plek drie heb je als Ajax ook best een goede kans.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik teken nu voor plek 2 ja. Gegarandeerd CL volgend jaar - en dan kan je vanaf dat moment gaan oogsten met alle investeringen die je nu doet.
Volgens https://www.iservoetbalvanavond.nl/ wel. Maar in de gids staat het niet inderdaad. Wel AZ op Veronica en Twente op SBS9.quote:
Sorry, werd in de lure gelegd door een normaal gesproken betrouwbare website.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:55 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hey koetje, vriendelijke vent.
Volgens mij is het niet op RTL 7
KPN en veel andere providers zetten Ziggo Sport Select vanavond open: https://www.ziggosport.nl/ajaxfreeview/.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
De oogjes van Maurice gaan open tegen PSV, Feyenoord , AZ of een serieuze EL tegenstander.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Taylor blijft dus gewoon basis staan.
Is er al een opstelling dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Taylor blijft dus gewoon basis staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |