Stand van zaken Centrale [HOMO] Meet (miet)
Zaterdag 22-02-03
Wil je je nog opgeven, sta je nog niet op de mailing-lijst of heb je nog
vragen, neem dan contact op met Twoflower.
Goedemorgen allemaal.
Vanavond verstuur ik de volgende meet-mail. Ik zou tegen die tijd graag van iedereen willen weten waar we aan toe zijn. Alvast bij voorbaat dank.
(Dus SJ, Doffy, xman, Kreator en DennisMoore: laat wat van je horen!)
quote:Die is kjoet!
Op donderdag 13 februari 2003 09:08 schreef Twoflower het volgende:
En voor diegenen die zich afvragen welke Johan: die van Twarres natuurlijk...
quote:Owja, BB heet natuurlijk Johan...
Op donderdag 13 februari 2003 09:14 schreef Cynic het volgende:
SUBCHANGE
quote:Lol
Op donderdag 13 februari 2003 09:23 schreef Troel het volgende:[..]
Owja, BB heet natuurlijk Johan...
quote:En wat doe jij nou weer hier dan??
Op donderdag 13 februari 2003 09:24 schreef Cynic het volgende:[..]
Lol
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:32 schreef Troel het volgende:[..]
En wat doe jij nou weer hier dan??
quote:Tja, anders krijg je weer commentaar dat je in het HOMO topic was, dat begrijp je toch wel??
Op donderdag 13 februari 2003 09:33 schreef Cynic het volgende:[..]
Ik ga wel weer weg
quote:'t Is maar wat je kjoet vind... Ik vind hem dus echt niets, en ik kan het weten, ik zag hem gisteren live...
Op donderdag 13 februari 2003 09:10 schreef Troel het volgende:[..]
Die is kjoet!
quote:Ow, hij valt dus tegen.... Waar zag jij hem dan?? Traden ze op hier in de buurt ofzo?
Op donderdag 13 februari 2003 09:37 schreef Twoflower het volgende:[..]
't Is maar wat je kjoet vind... Ik vind hem dus echt niets, en ik kan het weten, ik zag hem gisteren live...
quote:Twentse Schouwburg, theaterconcert...
Op donderdag 13 februari 2003 09:38 schreef Troel het volgende:[..]
Ow, hij valt dus tegen.... Waar zag jij hem dan?? Traden ze op hier in de buurt ofzo?
quote:Ah!
Op donderdag 13 februari 2003 09:43 schreef Twoflower het volgende:[..]
Twentse Schouwburg, theaterconcert...
Zijn er verder trouwens nog leuke voorstellingen in Enschede?? Krijg van Enschede namelijk nooit zo'n folder...
quote:Gewoon even bij de schouwburg naar binnen lopen, liggen nog genoeg programma's.
Op donderdag 13 februari 2003 09:45 schreef Troel het volgende:[..]
Ah!
Zijn er verder trouwens nog leuke voorstellingen in Enschede?? Krijg van Enschede namelijk nooit zo'n folder...
quote:Goedemorgen Andy. Hoe gaat 'ie?
Op donderdag 13 februari 2003 10:18 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh!
quote:Goed hoor, we gaan gewoon met frisse moed weer beginnen aan de zoektocht naar werk.
Op donderdag 13 februari 2003 10:22 schreef Twoflower het volgende:[..]
Goedemorgen Andy. Hoe gaat 'ie?
quote:Waar luister je naar?
Op donderdag 13 februari 2003 10:23 schreef Troel het volgende:
Mogguh!!!(Met koptelefoon op mijn kop)
quote:Ikluister naar de inkomende telefoontjes... Ik zit vandaag op een andere locatie dan normaal en zit hier als receptioniste... Taakomschrijving: tieptroel die oop telefoon opneemt...
Op donderdag 13 februari 2003 10:24 schreef Andyvie het volgende:[..]
Goed hoor, we gaan gewoon met frisse moed weer beginnen aan de zoektocht naar werk.
[..]Waar luister je naar?
quote:Oeh jakkes, aan dat soort werk heb ik zo'n hekel. Ik luister nooit goed naar de mensen en zo. Ik weet voor wie het is, maar wie er aan de telefoon hangt weet ik 9 van de 10 keer niet
Op donderdag 13 februari 2003 10:31 schreef Troel het volgende:[..]
Ikluister naar de inkomende telefoontjes... Ik zit vandaag op een andere locatie dan normaal en zit hier als receptioniste... Taakomschrijving: tieptroel die oop telefoon opneemt...
quote:Hij hep wel wat ja
Op donderdag 13 februari 2003 09:10 schreef Troel het volgende:[..]
Die is kjoet!
quote:Dat valt wel mee hoor, ik heb hier gewoon een blok liggen en schrijf alles op. Ook handig, want als je iemand in de wacht moet zetten weet je nog wie het is. Bovendien kun je iemand met zijn naam aanspreken, en dat vind men over het algemeen erg prettig. Dan heeft men tenminste het gevoel dat ze een fatsoenlijk bedrijf aan de telefoon hebben...
Op donderdag 13 februari 2003 10:32 schreef Andyvie het volgende:[..]
Oeh jakkes, aan dat soort werk heb ik zo'n hekel. Ik luister nooit goed naar de mensen en zo. Ik weet voor wie het is, maar wie er aan de telefoon hangt weet ik 9 van de 10 keer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |