TS kreeg bezoek van @joopklepschijterquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Van die dunne gore pindakaas op de achterkant van de pleebril
Wat wil je nou horen dan? 'ja je hebt gisteren mijn hele toilet smerig gemaakt en hebt niet de moeite genomen dat schoon te maken dus nee, je kunt nu niet meer van mijn toilet gebruik maken'.quote:
En dan eerst de pot loskoppelen en achter het gordijn zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:25 schreef tesssssssss het volgende:
U kan helaas niet van het toilet gebruik maken, het toilet is verstopt.
Als ik bij iemand als jou iets zou moeten maken, dan zou ik willen dat ik dapper genoeg was om je wc als een gore bende achter te laten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Vandaag komt er zo'n vetklep van zo'n verwarmingsmonteur de cv-ketel controleren.
[.........]
Gekomen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:37 schreef junkiesietze het volgende:
Voordat hij komt even de bril etc insmeren met een mengsel van ontbijtkoek, pindakaas en cola.
Ja wat moeten we zeggen dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Bedankt voor de nuttige adviezen.
Ik snap dat dit een psychologisch trauma voor je is geweest. Maar ik vind het niet echt R&P. Ik zet hem even door naar VER.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, ik meen het , er zitten bruikbare adviezen tussen.
nee, de eisen daarvoor zijn in VER vrij hoogquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:52 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Dat deze bagger nog niet gesloten is
Dit topic was geopend in R&Pquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:48 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
nee, de eisen daarvoor zijn in VER vrij hoog
niet de monteur terugpakken door in zijn CV-ketel te gaan schijten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |