Dit, en je calorieën dagelijks bijhouden met bijv myfitnesspal oid, anders gaat het je niet lukken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:13 schreef Oriente het volgende:
Aantal calorieën per dag dat je nodig hebt berekenen (TDEE calculator), op basis van lengte, gewicht en activiteit(en). Geen exact getal maar een goede indicatie.
Vervolgens is ~7000 kcal gelijk aan ongeveer één kilo vet, dus als jij 2 weken lang 500 kcal per dag minder binnenkrijgt dan je verbruikt (bijvoorbeeld 1600 in, 2100 uit) val je pak hem beet 1 kilo per 2 weken af, dus 2 kilo per maand. Dat is vol te houden.
85, 1.70 mquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoeveel weeg je TS en wat is je lengte en is dat inclusief lichaamshaar of zonder?
Ja, ik dacht het snel te doen door te vasten maar ik houd dat niet volquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
• Stop met dieeten.
• Verander je levenstijl.
• Ga bewegen.
• Weest consequent.
• Motivatie komt en gaat.
• Discipline geeft resultaten.
Vasten is niet de manier. Echt niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:39 schreef Purrito het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het snel te doen door te vasten maar ik houd dat niet vol
Dit. En doe het in kleine stapjes (gebruik magere yoghurt in plaats van halfvolle yoghurt, geen suiker meer in je koffie, et. dat soort kleine stapjes) , dan is het beter vol te houden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
• Stop met dieeten.
• Verander je levenstijl.
• Ga bewegen.
• Weest consequent.
• Motivatie komt en gaat.
• Discipline geeft resultaten.
Ik drink vooral water, innocent sapjes en halfvolle melk. Idd myfitnesspalquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit, en je calorieën dagelijks bijhouden met bijv myfitnesspal oid, anders gaat het je niet lukken.
Geen calorieën drinken, genoeg calorievrije dranken te koop tegenwoordig.
Ga niet met shakes werken, dat geeft je geen verzadigd gevoel nu je minder gaat eten.
En dus niet dieeten, dat is geen duurzame manier om op (je nieuwe, gezonde) gewicht te blijven.
Is goed!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit. En doe het in kleine stapjes (gebruik magere yoghurt in plaats van halfvolle yoghurt, geen suiker meer in je koffie, et. dat soort kleine stapjes) , dan is het beter vol te houden.
Geef jezelf een jaar of twee om 20 kilo af te vallen. Zodra je dat aanhoudt, is het veel makkelijker vol te houden.
Ja ik ben aangekomen door antidepressiva.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:41 schreef maily het volgende:
Moet jij ook niet rekening houden met medicatie?
innocent sapjes zitten vol suiker. Het is wel beter dan frisdrank, maar bouw dat ook rustig af.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:40 schreef Purrito het volgende:
[..]
Ik drink vooral water, innocent sapjes en halfvolle melk. Idd myfitnesspal
Ja ik zag het op reddit en het leek me iets dat het zou versnellen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vasten is niet de manier. Echt niet.
Het is een marathon, geen sprint. Geloof niet in wonderen. Ze bestaan niet. Het komt aan op vasthoudendheid. Schrijf een realistisch doel op. Verbind er een datum aan. Put in the work. Wees consequent. En de resultaten komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:45 schreef Purrito het volgende:
[..]
Ja ik zag het op reddit en het leek me iets dat het zou versnellen.
Ja, het punt is dat ik fruit niet lekker vind (vaak zurig) en anders alleen groenten binnenkrijg. Ik kan wel gewoon bananen en aardbeien in de blender pleuren, of wat gezondere sapjes kan googlen. Maar in fruit zit toch altijd suiker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
innocent sapjes zitten vol suiker. Het is wel beter dan frisdrank, maar bouw dat ook rustig af.
Het zal het proces ook wel versnellen, alleen dan moet je het wel volhouden en blijven bewegen. Als je vast en vervolgens geen energie meer hebt om te bewegen heeft het geen zin. Echt structureel vasten en afvallen is maar voor weinig mensen weggelegd. Wat je wel zou kunnen overwegen is intermittent fasting. Er zijn meerdere topics over, en anders zou je het eventueel even kunnen googlen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:45 schreef Purrito het volgende:
[..]
Ja ik zag het op reddit en het leek me iets dat het zou versnellen.
Ja, ik zal idd gewoon proberen 90 dagen 2x per week te sporten en gezond te eten eerstquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een marathon, geen sprint. Geloof niet in wonderen. Ze bestaan niet. Het komt aan op vasthoudendheid. Schrijf een realistisch doel op. Verbind er een datum aan. Put in the work. Wees consequent. En de resultaten komen.
Niet morgen of overmorgen of volgende week. Maar over 90 dagen kan de wereld er al heel anders uitzien.
Ja dat heb ik geprobeerd, ik was doodmoe tegen de middag en at dan veel met lunchquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:54 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Het zal het proces ook wel versnellen, alleen dan moet je het wel volhouden en blijven bewegen. Als je vast en vervolgens geen energie meer hebt om te bewegen heeft het geen zin. Echt structureel vasten en afvallen is maar voor weinig mensen weggelegd. Wat je wel zou kunnen overwegen is intermittent fasting. Er zijn meerdere topics over, en anders zou je het eventueel even kunnen googlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |