abonnement Unibet Coolblue
pi_210449583
Ik speel Far Cry 6, vind het een mooi en vermakelijk spel. Zijn hier ook nog mensen die het spelen? Ook met elkaar online? Ik nu pas weer van het eerste eiland af (een tijdje niet gespeeld, nu weer opnieuw)



6 december 2022 uitgekomen

Here are the Far Cry 6 System Requirements (Minimum)

CPU: AMD Ryzen 3 1200 3.1GHz or Intel Core i5-4460 3.2GHz
RAM: 8 GB
VIDEO CARD: AMD Radeon RX 460 4GB or Nvidia GeForce GTX 960 4GB
DEDICATED VIDEO RAM: 4 GB
PIXEL SHADER: 5.1
VERTEX SHADER: 5.1
OS: Windows 10 (64-bit)
FREE DISK SPACE: 60 GB

Far Cry 6 Recommended Requirements

CPU: AMD Ryzen 5 3600X / Intel Core i7-9700
RAM: 16 GB
VIDEO CARD: AMD Radeon RX 5700 XT / Nvidia GeForce RTX 2070 Super
DEDICATED VIDEO RAM: 8192 MB
PIXEL SHADER: 5.1
VERTEX SHADER: 5.1
OS: Windows 10 (64-bit)
FREE DISK SPACE: 60 GB

Zoveel detail:



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2023 22:39:26 ]
pi_210449863
ik speelde wel eens met @Phoenix-God maar die was opeens weg.
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
Stuk verdriet
pi_210460369
Ik vind Far Cry na deel 3 eigenlijk gewoon kut. Of nouja, leuk voor een uurtje en dan had ik het wel weer gezien.

Voor zover ik het zie: Als je deel 3 had gespeeld had je alle delen daarna ook gespeeld. Maar in deel 3 was het nog nieuw en had je Vaas. Delen erna is herkauwen zonder interessante karakters.
Conscience do cost.
pi_210461748
quote:
8s.gif Op maandag 28 augustus 2023 21:48 schreef ems. het volgende:
Ik vind Far Cry na deel 3 eigenlijk gewoon kut. Of nouja, leuk voor een uurtje en dan had ik het wel weer gezien.

Voor zover ik het zie: Als je deel 3 had gespeeld had je alle delen daarna ook gespeeld. Maar in deel 3 was het nog nieuw en had je Vaas. Delen erna is herkauwen zonder interessante karakters.
Nou, ik kan je begrijpen hoor. Deel 3 was super. Maar grafisch is erna alles nog geweldiger geworden. Ook far cry 5 bijvoorbeeld, met die vrouw met poison.. Weinig zullen we nog echt zo leuk vinden als in onze jeugd want dat was nieuw en in alle jaren erna is het moeilijker om nieuwe dingen te zien. Maar Far cry 6.. ga van het eerste eiland af, help die mensen in nood en gebruik alles wat mogelijk is
pi_210470789
pi_210473640
quote:
8s.gif Op maandag 28 augustus 2023 21:48 schreef ems. het volgende:
Ik vind Far Cry na deel 3 eigenlijk gewoon kut. Of nouja, leuk voor een uurtje en dan had ik het wel weer gezien.

Voor zover ik het zie: Als je deel 3 had gespeeld had je alle delen daarna ook gespeeld. Maar in deel 3 was het nog nieuw en had je Vaas. Delen erna is herkauwen zonder interessante karakters.
Het is steeds hetzelfde spel, alleen de graphics en setting veranderd een beetje. Ubisoft openworld is gewoon niks aan. Outposts blabla het is allemaal saai en geen zak aan.
pi_210474303
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 00:36 schreef JeWa100 het volgende:

[..]
Nou, ik kan je begrijpen hoor. Deel 3 was super. Maar grafisch is erna alles nog geweldiger geworden. Ook far cry 5 bijvoorbeeld, met die vrouw met poison.. Weinig zullen we nog echt zo leuk vinden als in onze jeugd want dat was nieuw en in alle jaren erna is het moeilijker om nieuwe dingen te zien. Maar Far cry 6.. ga van het eerste eiland af, help die mensen in nood en gebruik alles wat mogelijk is
Graphics zijn leuk maar maken een game niet goed. Far Cry 3 was alles behalve mijn jeugd maar zoals ik al zei: Het was nog redelijk uniek qua gameplay. De delen erna zijn eigenlijk allemaal hetzelfde maar dan in een jasje en met een minder verhaal en goede karakters.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 11:39 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Het is steeds hetzelfde spel, alleen de graphics en setting veranderd een beetje. Ubisoft openworld is gewoon niks aan. Outposts blabla het is allemaal saai en geen zak aan.
Precies. Ik heb alle delen na deel 3 gespeeld en het ging allemaal hetzelfde. 1-2 uurtjes leuk en daarna nooit meer aangeraakt. Ik heb het al eerder en beter gespeeld, waarom zou ik hetzelfde spel nog een keer doen?

Just Cause is trouwens wel weer een guilty pleasure dan. Dat is ook een beetje Far Cry maar dan leuk en over the top. Vooral deel 2 en 3.
Conscience do cost.
  Eindredactie Games donderdag 31 augustus 2023 @ 10:05:08 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210484535
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 20:32 schreef JeWa100 het volgende:
Ik speel Far Cry 6, vind het een mooi en vermakelijk spel. Zijn hier ook nog mensen die het spelen?
Yes ik vind de Far Cry-games eigenlijk ook altijd wel leuk. Het is wel meer van hetzelfde maarja dat is Ubisoft en zolang dat "zelfde" vermakelijk is vind ik het wel prima. Dat geldt voor zoveel franchises, Assassin's Creed idem, ik ben vaak wel even "FC moe" of "AC moe" maar na een jaartje heb ik er dan vaak wel weer zin in. Bij Far Cry 6 vond ik de uitbreidingen ook erg tof, beetje roguelikes.

Outposts volledig in stealth clearen met die silent kill opties zoals "death from above" etc. _O_ Je had t.t.v. Far Cry 4/5 lui die compilaties maakten van hun outpost runs. Heeft wel heel wat oefenrondjes gekost denk ik maar ik vind het wel heel vet/stijlvol gedaan. Echt miljoenen views ook:



Edit: ah hij heeft er uiteraard ook één van FC6:

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_210634226
Volgens een willekeurige internetter:



Ik zelf heb Far Cry 4, 5, New Dawn en 6 gespeeld. Op een gegeven moment wordt wel 'iets' een vervelende grind, maar dat is vrij standaard bij ongeveer elke open-world Ubisoft game. 5 zag er met de HDR update/patch wel errug mooi uit.

FC 6 kost nu ¤13,20 en FC 5 kost nu ¤10,56 bij GreenMan Gaming, dus zo heel duur zijn ze ook weer niet.
Steam heeft op dit moment ook aardige Far Cry prijzen en bundels.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr_Belvedere op 14-09-2023 21:32:40 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_210700949
Al een poosje niet gespeeld. Ik zit nou bij die kip, nou ja, die haan, die je moet volgen en die vogel, die naar een geheime lokatie vliegt kan ik ook al niet volgen; val te pletter met m'n chute enzo en een copter wordt ook uit de lucht geknalt :(
pi_211003200
Ik vind het wel jammer dat ze geen Nederlandstalig ondertiteling en interface als taalpakket hebben. Far cry 3, 4, primal en 5 hebben dat wel.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_211558820
Screenshot op het perfecte moment met die bliksem :D

pi_211559253


Yeah I am a DJ today, rock my flow my way, beach in front of me going to do this rickosheee

Eeeyeeeeee..

Ow yeaaaaaaah *O*
pi_211559438


Ik ga hem pakken. De hele tijd die portretten..
pi_211559589


Ik kan geen revive doen :{ Alleen maar repair omdat hij zo onhandig in de vrachtwagen zit
pi_211640449
Ubisoft games zijn garbo geworden na FC3. Helaas.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')