Als het kwaakt als een eend, en loopt als een eend, en omgaat met eenden…quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zaterdag deden de onderzoekers bij het meer de concreetste waarneming. "We hebben vier opvallende geluiden gehoord", zei Alan McKenna van Loch Ness Exploration, die moest toegeven dat de opnameapparatuur niet aan stond. Hij voegde eraan toe dat het mogelijk eenden zijn geweest.
Ik geloof dat best, dat ze iets gehoord hebben, dat de aparatuur niet aanstond en dat het mogelijk eenden zijn geweestquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zaterdag deden de onderzoekers bij het meer de concreetste waarneming. "We hebben vier opvallende geluiden gehoord", zei Alan McKenna van Loch Ness Exploration, die moest toegeven dat de opnameapparatuur niet aan stond. Hij voegde eraan toe dat het mogelijk eenden zijn geweest.
Die eenden lachen zich nu de blubberquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik geloof dat best, dat ze iets gehoord hebben, dat de aparatuur niet aanstond en dat het mogelijk eenden zijn geweest
Eenden zitten overal, volgens mij is het een complot, de eenden gaan de wereld overnemen!
Goedemorgen
En als ik dat beest nou op eet, ben ik dan ook (tweede lijns) vegetariër?quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:09 schreef pullup het volgende:
Zijn deze helemaal vegetarisch @:domnivoor
[ twitter ]
quote:
Voornamelijk misselijk denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als ik dat beest nou op eet, ben ik dan ook (tweede lijns) vegetariër?
Hoofdzakelijk vegetarisch. Ze eten af en toe vlees als ze het tegenkomen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:09 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Awwwquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:09 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ja, het schijnt niet lief te zijn wat ik daar van denkquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nu gaat zijn moeder zich er ook nog mee bemoeien
Zit goed daar in het kerkje?quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, het schijnt niet lief te zijn wat ik daar van denk
Ik hoop dat haar hongerstaking voor voorspoedig gaatquote:
It wasn't me.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |