Wil echt niets meer over die vent lezen walgelijke ventquote:Op maandag 28 augustus 2023 07:03 schreef engine het volgende:
Langzaam verandert de berichtgeving.
https://www.hartvannederl(...)-joran-van-der-sloot
Eens, blegh wat een wanproductquote:Op maandag 28 augustus 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil echt niets meer over die vent lezen walgelijke vent
Als die aandacht die hij steeds krijgt is hij niet eens waard.quote:
Was een mooi kampioenschap ook, veel van gezienquote:
Dan klik je niet. Als er een waarheid is vind ik het wel belangrijker dat die naar buiten komt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil echt niets meer over die vent lezen walgelijke vent
Die Stan is er mooi bijgenaaid door die vriendinquote:Op maandag 28 augustus 2023 07:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dan klik je niet. Als er een waarheid is vind ik het wel belangrijker dat die naar buiten komt.
O is geen verwijt naar jou hoor, je moet lezen wat je wilt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dan klik je niet. Als er een waarheid is vind ik het wel belangrijker dat die naar buiten komt.
Nee totaal niet. Misschien lijkt dat zo als je er niks van snapt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:57 schreef maily het volgende:
[..]
Die Stan is er mooi bijgenaaid door die vriendin
Ja lekker op de bank liggen en ontspannen. Weg met mobielquote:
Dat lees ik wel; zij heeft een boel van hun gesprekken geblogd en daar is de FBI achtergekomen. En al dat witwassen erbij.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Misschien lijkt dat zo als je er niks van snapt.
Dat klopt ook wel maar dat is wat je op het eerste gezicht ziet. Er zit veel meer achter. Dit verhaal gaat meer dan tien jaar terug en het is echt te simpel om te stellen dat zij hem genaaid heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef maily het volgende:
[..]
Dat lees ik wel; zij heeft een boel van hun gesprekken geblogd en daar is de FBI achtergekomen. En al dat witwassen erbij.
Zaterdag deden de onderzoekers bij het meer de concreetste waarneming. "We hebben vier opvallende geluiden gehoord", zei Alan McKenna van Loch Ness Exploration, die moest toegeven dat de opnameapparatuur niet aan stond. Hij voegde eraan toe dat het mogelijk eenden zijn geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:20 schreef engine het volgende:
En door naar het volgende verhaal waar niemand in gelooft:
https://www.nu.nl/opmerke(...)sluitend-bewijs.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |