Rustig sinds er ergens in de wereld een oorlog woed en iedereen gilt dat alles zo duur is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de winkel eigenlijk?
Nou ja hopen op betere tijdenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Rustig sinds er ergens in de wereld een oorlog woed en iedereen gilt dat alles zo duur is.
En ik ben net verhuist naar een andere host.
Gelukkig heb ik meerdere inkomstenbronnen
In vergelijking tot een jaar geleden zijn dit de betere tijden.quote:
Is dat wat voor jou ja, disney?quote:
Mogge Dot.quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:31 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, alweer 2,5 uurtjes op, was wel een heel kort nachtje
Hey Sode ellende dat korte slapen\En dan moet jij ook nog werkenquote:Op maandag 28 augustus 2023 04:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mogge Dot.![]()
Hier was ie ook heel kort. Eerst maar eens een bakkie.
Oh, dat komt wel goed. Makkelijk dagje vandaag.quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sode ellende dat korte slapen\En dan moet jij ook nog werken
O gelukkigquote:Op maandag 28 augustus 2023 04:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat komt wel goed. Makkelijk dagje vandaag.
En haal het vanavond wel weer in.
Heel soms ga ik s’middags even op de bank liggenquote:Op maandag 28 augustus 2023 04:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lukt het jou om af en toe slaap in te halen?
Oh dat kan ook heel lekker zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel soms ga ik s’middags even op de bank liggen
Doe het liever niet want dan slaap ik die nacht nog minder. ]ZIt nu dubbel met je te kletsenquote:Op maandag 28 augustus 2023 04:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh dat kan ook heel lekker zijn.
Dat is dan inderdaad wel de keerzijde.quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe het liever niet want dan slaap ik die nacht nog minder. ]ZIt nu dubbel met je te kletsen
O van mij mag je daar ook hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel de keerzijde.
Ik ga hier wel verder.
Dat kan. Ik was tv gaan kijken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 05:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar een SC vind ik wel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |