Meis er is meer in het leven dan werken ❤quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik ben toch vrij open waarom ik niet kan werken. Liever had ik een job gehad, maar het is zit er gewoon niet in
Ik ben blij voor je. Voor mij voelt het als de straf voor bestaanquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik overleef prima zonder job hoor
Dit.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:02 schreef Tegan het volgende:
Ik vind mijn werk ook leuk, meestal. Maar dat het moet niet.
Daar denk ik al weken aan, maar het lukt nooitquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit eraan te denken om een beetje uit te slapen...
Ik kan het niet, maar ik wil wel een poging doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:48 schreef Tegan het volgende:
Behoefte aan een nek-schouder-massage.
Ik was vergeten de wekker te verzetten, dus netjes om acht uur wakkerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar denk ik al weken aan, maar het lukt nooit
Ik was ook om 8 uur wakker, maar dat kwam ook omdat ze onder mijn raam met een boorhamer begonnen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik was vergeten de wekker te verzetten, dus netjes om acht uur wakker
Goedemorgen schatquote:Op vrijdag 1 september 2023 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was ook om 8 uur wakker, maar dat kwam ook omdat ze onder mijn raam met een boorhamer begonnen.
en : Goedemorgen Child
Ze zegt schat tegen mequote:Op vrijdag 1 september 2023 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen schat
Oh dat is balen![]()
Snoer doorgeknipt?
Heb je stiekem een regendans gedaan?quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze zegt schat tegen me
en nee, die mensen moeten ook gewoon werken.
en het regent nu weer keihard. dus nu zijn ze weg
Ik kom er aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:48 schreef Tegan het volgende:
Behoefte aan een nek-schouder-massage.
ik maak wel eens rare bewegingen, maar of je dat dansen kunt noemen..quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je stiekem een regendans gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |