abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210537993
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:40 schreef Rnie het volgende:

[..]
De usual suspects binnen dit topic: Oooooow jawel!
[..]
De "wij zijn genuanceerd links, jullie zijn extreem rechts" retoriek is weer kenmerkend _O-

Ik weet nu niet of ik het grappig of eigenlijk diep triest moet vinden dat je over linkse retoriek met extremen begint op een post waar de user het over extreem linksen heeft. ;(
pi_210538026
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik weet nu niet of ik het grappig of eigenlijk diep triest moet vinden dat je over linkse retoriek met extremen begint op een post waar de user het over extreem linksen heeft. ;(
Hij noemt zelf kijkertje constant extreem links. Zij zit in ieder geval meer centrum dan ik.
pi_210538030
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wist je dat de ADL samenwerkt met elke tech giant ? Youtube, google, facebook, twitter, mircosoft ect
Om volgens eigen zeggen online haat tegen te gaan. Wat in praktijk neerkomt op: speach waar we het niet mee eens zijn
Dat het neerkomt op speach waar zij het niet mee eens zijn is jouw invulling. Zou kunnen hoor, dat als iemand zegt dat er niet genoeg joden zijn vergast in de tweede wereldoorlog dat dat geen haat is maar gewoon een mening waar ADL het niet mee eens is

quote:
De ADL zelf heeft niet al te veel macht, maar ze hebben wel connecties. Nu Elon niet wil luisteren, zal die moeten boeten.
Nee dit is weer jouw invulling. Elon nodigt haatpredikers uit op zijn platform en doet dan een surprised pikachu dat er ook mensen zijn die dat type gelul niet waarderen.

quote:
-Musk said that advertisers have told the company they’re receiving pressure from the ADL, a Jewish non-governmental organization that seeks to fight antisemitism and extremism around the world, to not advertise on X.

-He went on to say, “If this continues, we will have no choice but to file a defamation suit against, ironically, the ‘Anti-Defamation’ League.”

-This comes after the ADL released multiple reports saying antisemitic posts have spiked on X since Musk purchased the platform, unblocked a number of users who had previously been kicked off the site for violating hate speech policies and loosened the platform’s content moderation policies.
Ja Musk zegt zoveel, zijn woord is niks waard.

quote:
En het werkt, de advertentie-inkomsten zijn met 60% gedaald!
Correlatie is geen causatie. Dat de inkomsten zijn gedaald heeft waarschijnlijk vrijwel niks met ADL te maken. Alles met dat mensen die reclame maken dat niet willen doen naast berichten waar ze geen associatie mee willen hebben. Maar bijvoorbeeld ook met hoe twitter zijn bedrijfsvoering nu doet, met al die ontslagen goede kans dat je als adverteerder nu mindere service hebt.

Waarom denk jij dan dat ADL een significante impact heeft, waar baseer je dat op?
pi_210538070
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Waarom denk jij dan dat ADL een significante impact heeft, waar baseer je dat op?
pi_210538100
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:06 schreef ReplaR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer? We guarantee wie zijn die we. Waarom is de guarantee van randoms voor jou bewijs? Serrieus je kan net zo goed gewoon zeggen dat denk ik omdat ik het graag wil geloven. Als dit posten wat niet eens in de buurt komt van bewijs van enige impact die ADL zou hebben.
pi_210538117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer? We guarantee wie zijn die we. Waarom is de guarantee van randoms voor jou bewijs? Serrieus je kan net zo goed gewoon zeggen dat denk ik omdat ik het graag wil geloven. Als dit posten wat niet eens in de buurt komt van bewijs van enige impact die ADL zou hebben.
We is natuurlijk ADL he, hier op hun eigen site:

https://www.adl.org/resou(...)ng-male-circumcision
  dinsdag 5 september 2023 @ 12:18:14 #107
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_210538161
Voor de overname had Twitter circa $4,5B in omzet en draaide het quitte.
Na de overname, die deels gefinancierd is met junkbonds met >12% rente, zijn de kosten met $1,2B omhoog gegaan en de omzet met $2,7B omlaag (60% omzet verlies aldus Musk)

Twitter verliest circa $4B per jaar momenteel.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_210538197
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Haha, op je strepen staan wat betreft bewijs, maar bewijs leveren omtrent het feit dat Musk een jodenhater is wordt vakkundig te pas en te onpas geopperd zonder enige vorm van bewijslast _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hij noemt zelf kijkertje constant extreem links. Zij zit in ieder geval meer centrum dan ik.
:')
De enige echte.
pi_210538217
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:18 schreef monkyyy het volgende:
(60% omzet verlies aldus Musk)

Veels te makkelijk gedacht.

Dit is volgens Musk in de US, niet wereldwijd. Daarnaast is het sinds de overname nagenoeg onmogelijk om daadwerkelijke getallen te presenteren alszijnde feiten.
De enige echte.
pi_210538244
quote:
Na de overname, die deels gefinancierd is met junkbonds met >12% rente, zijn de kosten met $1,2B omhoog gegaan en de omzet met $2,7B omlaag (60% omzet verlies aldus Musk)

Dan moet Elon nog flink aan de bak om het winstgevend te krijgen. :D

Welke financier gaat nog 4 miljard per jaar hierin pompen?
pi_210538301
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Okay? Dus ADL maakt een claim over wetgeving in Ijsland. Op wat voor manier is dit voor jou bewijs dat ze een impact laat staan een grote impact hebben op gedaalde advertentie inkomsten bij X.
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:22 schreef Rnie het volgende:

Haha, op je strepen staan wat betreft bewijs, maar bewijs leveren omtrent het feit dat Musk een jodenhater is wordt vakkundig te pas en te onpas geopperd zonder enige vorm van bewijslast _O-

Als het overal waar je gaat stinkt ligt dat waarschijnlijk aan de poep onder je schoen, niet aan de mensen die zeggen het stinkt. Kan best dat Elon geen jodenhater is, hij vindt dat soort haat echter wel heel interessant blijkbaar, hij doet continue zijn best om het jodenhaters wel naar hun zin te maken op zijn platform. Muh free speech ofzo.
pi_210538305
Ik denk dat het een algemene misvatting is dat Elon z'n bedoeling is om X winstgevend te maken.
X is in handen van Saudies, die op deze manier op allerlei zaken invloed willen uitoefenen.
Saudi's die ook weten dat hun geld niet terug komt, maar X gebruiken voor hun eigen (duistere) zaken.

Een andere optie zie ik niet.

Musk is de "usefull idiot" in deze.
pi_210538310
quote:

Hij maakt al mijn dromen waar. Miljardair worden, Twitter kopen en het ter gronde richten.

Je kan zeggen wat je wil van Musk, en van al zijn gekkigheden, maar Twitter heeft hij gewoon goed aangepakt.
-nee-
pi_210538334
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:40 schreef Rnie het volgende:

[..]
De usual suspects binnen dit topic: Oooooow jawel!
[..]
Om heel eerlijk te zijn, er zullen ongetwijfeld wat users tussen zitten met walgelijke ideeën( ken een groot gedeelte van de users die hierover tweeten gewoon niet). Maar om dan meteen te stellen dat iedereen die het vrije woord lief heeft, eigenlijk neo nazi's is, is ronduit achterlijk te noemen
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:33 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Gewoon de zoveelste extreemlinkse cancelclub die blootgesteld wordt.
Verklaart ook gelijk de reden waarom de linksen hier zo vol in de aanval gaan, hun vuile spelletjes mogen niet openbaar gemaakt worden.
Daarom hoop ik ook dat de files openbaar gemaakt worden zodat iedereen een kijkje kan nemen wat er achter de schermen afspeelt :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210538335
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan moet Elon nog flink aan de bak om het winstgevend te krijgen. :D

Welke financier gaat nog 4 miljard per jaar hierin pompen?
Ik dacht dat je van de objectiviteits school was? Feiten voor de onderbuik? Volgens Musk is het 60% US en niet wereldwijd. Als de domme rekensom klakkeloos aangenomen wordt (omdat het natuurlijk in je voordeel is), dan oogt het niet zo objectief @Basp1

_O-
De enige echte.
  dinsdag 5 september 2023 @ 12:38:43 #116
344884 monkyyy
pi_210538345
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:25 schreef Rnie het volgende:

[..]
Veels te makkelijk gedacht.

Dit is volgens Musk in de US, niet wereldwijd. Daarnaast is het sinds de overname nagenoeg onmogelijk om daadwerkelijke getallen te presenteren alszijnde feiten.
In April 2023 zei Musk zelf nog dat Twitter $3B per jaar aan het verliezen was.
En tegelijkertijd dat het cashflow neutral was.
Daarnaast heeft hij gezegd "I don't care about the economics"
En maakt hij zich druk om omzetverlies.

Er is geen peil op te trekken wat die man allemaal zegt.
pi_210538375
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan best dat Elon geen jodenhater is,
O je begint alweer wat terug te krabbelen begrijp ik?

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ieder normaal mens kan zien dat je idool Musk die jij hoe dan ook altijd zal verdedigen extreemrechts is en antisemitisch.
Dit zei je eerder.

Wel een mooie vergelijking wat betreft die poeplucht. Kan het ook zijn dat de poeplucht van de meststapel komt en Musk niet wettelijk verplicht is om dat op te ruimen danwel verantwoording af te leggen aan eenieder die graag wilt dat die meststapel verwijderd wordt?
De enige echte.
pi_210538379
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:37 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik dacht dat je van de objectiviteits school was? Feiten voor de onderbuik? Volgens Musk is het 60% US en niet wereldwijd. Als de domme rekensom klakkeloos aangenomen wordt (omdat het natuurlijk in je voordeel is), dan oogt het niet zo objectief @:Basp1

_O-
Weer 5 euro gekregen van Elon?

Denk je nu echt dat in de rest van de wereld de reclame cijfers wel beter geworden zijn door alle negatieve ophef die Elon al een hele tijd toch echt zelf veroorzaakt?
pi_210538424
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef ReplaR het volgende:

[..]

''We zullen onze invloed gebruiken om IJsland zwart te maken als je de wet niet aanpast''

Vervolgens geven ze toe aan die eisen

wAAR iS HEt bEwIJs daT zE mAAR eNige inVLOED uitOEfeNEN :') :B
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210538428
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Weer 5 euro gekregen van Elon?

Denk je nu echt dat in de rest van de wereld de reclame cijfers wel beter geworden zijn door alle negatieve ophef die Elon al een hele tijd toch echt zelf veroorzaakt?
Ga eens gewoon in op hetgeen ik zeg. Draai het niet om met tegenvragen. _O-

Het lijkt wel alsof je de claim die @monkyyy maakt klaarblijkelijk beaamd. Vind het gewoon grappig dat er selectief geshopt wordt in objectiviteit als het jou maar uitkomt.

Waarom ben je niet zo objectief met dit soort dingen Baspeen? _O-
De enige echte.
pi_210538437
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:38 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Er is geen peil op te trekken wat die man allemaal zegt.
Daarom is jouw claim wat betreft 4 miljard niet hard te maken ;) Helaas kunnen wij dit al maanden niet meer toetsen.
De enige echte.
pi_210538469
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:50 schreef Rnie het volgende:

[..]
Daarom is jouw claim wat betreft 4 miljard niet hard te maken ;) Helaas kunnen wij dit al maanden niet meer toetsen.
De claim dat adl zoveel invloed kan uitoefenen zie ik je dan weer nergens in twijfel trekken. Blijkbaar moeten we allemaal subjectief blijven. :D
pi_210538567
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Om heel eerlijk te zijn, er zullen ongetwijfeld wat users tussen zitten met walgelijke ideeën( ken een groot gedeelte van de users die hierover tweeten gewoon niet). Maar om dan meteen te stellen dat iedereen die het vrije woord lief heeft, eigenlijk neo nazi's is, is ronduit achterlijk te noemen
Ah dus je begint al vanuit de aanname dat mensen waarmee je discussiert walgelijke ideen hebben. Vervolgens kom je met een stropop. Of wie beweert volgens jou dan dat het vrije woord voor neo nazi's is?

quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
''We zullen onze invloed gebruiken om IJsland zwart te maken als je de wet niet aanpast''

Vervolgens geven ze toe aan die eisen

wAAR iS HEt bEwIJs daT zE mAAR eNige inVLOED uitOEfeNEN :') :B
Ja dat een lobbyclub zegt effectief te zijn lijkt me logisch anders hebben ze geen bestaansrecht. Waarom dat dan bewijs is dat ze invloed hebben op een compleet andere zaak blijft openstaan. Maar als het zo duidelijk is waarom dan niet dat even aantonen?
  dinsdag 5 september 2023 @ 13:10:04 #124
344884 monkyyy
pi_210538596
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:50 schreef Rnie het volgende:

[..]
Misschien is die 60% niet eens waar en verzint hij dat om zijn argument tegen ADL kracht bij te zetten. Weten wij veel. :)
pi_210538616
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De claim dat adl zoveel invloed kan uitoefenen zie ik je dan weer nergens in twijfel trekken. Blijkbaar moeten we allemaal subjectief blijven. :D
Omdat ik binnen dit topic mij nog geen een keer uitgelaten hebt over de invloed van de ADL tov het teruglopen van advertentieinkomsten, betekend niet dat ik het daar automatisch mee eens bent. :')

Ik geloof niet dat het ADL zoveel invloed hebt dat 60% van de advertentieinkomsten in de US daalt door hun toedoen. Enige invloed? Wel degelijk, maar niet zoveel als Musk op een uiterst overdreven manier schetst. Daar zijn veel meer factoren van afhankelijk. Noem een poep emoji als communicatiemiddel naar de buitenwacht, noem een gerommel met badges, noem een complete afkeer van Musk tegen de main stream media, noem een praktische hostile takeover zonder dat bedrijven naderhand exact weten wat ze ermee aanmoeten, noem een Twitter Files.
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')