Mijn vriendin is ondanks alle voorzorgsmaatregelen toch zwanger (volgens positieve test). We zitten nu te denken aan een abortuspil. Ze zit nog binnen de tijd daarvoor. Alleen ze zit nu in het buitenland en kan niet terugkomen naar Nederland in de tussentijd. Om te zorgen dat ze de abortuspil op tijd kan krijgen en niet via buitenlandse ziekenhuizen en zo hoeft langs te gaan dacht ik om hem te halen bij mijn huisarts en apotheek. Alleen mag ik dat wel? Moet niet mijn vriendin langsgaan ofzo?
Ik zou niet weten waarom jij die pil niet zou mogen ophalen voor haar
Hoef je niet naar de apotheek..
Kan je alvast wat namen verzinnen...
Gefeliciteerd!
Er bestaat wel een Morning After pil die je kunt gebruiken wanneer je denkt dat er kans bestaat op zwangerschap, deze pil is te verkrijgen bij de apotheek, ze moet er dan wel zelf heen gaan want de apotheek zal bepaalde gegevens van haar nodig hebben, het gebruik van deze pil moet binnen 72 uur na bevruchting gebeuren.
quote:gewoon ff naar de dokter bellen
Op donderdag 13 februari 2003 02:23 schreef Max3 het volgende:
Heej mensen,Mijn vriendin is ondanks alle voorzorgsmaatregelen toch zwanger (volgens positieve test). We zitten nu te denken aan een abortuspil. Ze zit nog binnen de tijd daarvoor. Alleen ze zit nu in het buitenland en kan niet terugkomen naar Nederland in de tussentijd. Om te zorgen dat ze de abortuspil op tijd kan krijgen en niet via buitenlandse ziekenhuizen en zo hoeft langs te gaan dacht ik om hem te halen bij mijn huisarts en apotheek. Alleen mag ik dat wel? Moet niet mijn vriendin langsgaan ofzo?
quote:en jij studeert geneeskunde ofzo?
Op donderdag 13 februari 2003 02:23 schreef Max3 het volgende:
Alleen mag ik dat wel? Moet niet mijn vriendin langsgaan ofzo?
Btw, ik ben 100% voor abortus, maar denk wel goed na bij wat je doet. Het moet geen 'Oops, ik ben zwanger..Noujah, dan haal ik de abortuspil wel even op voordat ik boodschappen ga doen'-situatie worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |