Dit was volgens mij afgelopen maandag, nadat de streams voor ons op zwart gingenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik keek daar even en dan zie je al een foto dat ze samen op de bank thuis met een Malibu zitten. Dit is al dagen bekend ws en veel eerder opgenomen, kan niet anders.
Vandaar. Gelijk heeft zequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn vrouw liever niet in the picture wil
heel jammer!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht het met elkaar te kunnen kijken, totdat Videoland de finale al online zette en vooruit te spoelen is. Jammer dat ze dit zo gedaan hebben.
Wat ik bedoel is dat Bern en Sasha live gaan op Instagram na de uitzending dus op zijn profielfoto daar zal er dan live staan en dan kan je kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik keek daar even en dan zie je al een foto dat ze samen op de bank thuis met een Malibu zitten. Dit is al dagen bekend ws en veel eerder opgenomen, kan niet anders.
Er kan hier prima over gepraat worden, zolang de uitslag maar niet gespoiled wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heel jammer!!
Maar zijn er nu dan nog tv kijkers of weet iedeee het en kunnn we erover praten?
Ja zal ik roepen. Ik durf hier haast niet meer te kijken omdat iemand het waarschijnlijk in het laatste kwartier alsnog verpest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
Roepen die 3 kijkers hier ff wanneer ze de winnaar weten?
Het verbaast me echt dat hier bijna niemand is...
of heeft iedereen de uitzending gezien? Dart zal wel ja... want videoland topic
ja ik bedoelde de uitslag...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er kan hier prima over gepraat worden, zolang de uitslag maar niet gespoiled wordt.
er zijn nog tv kijkers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heel jammer!!
Maar zijn er nu dan nog tv kijkers of weet iedeee het en kunnn we erover praten?
Ik kijk tv en weet niks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heel jammer!!
Nee de uitslag niet totdat de aflevering op Videoland is afgelopen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik bedoelde de uitslag...
ik probeer alleen neutrale dingem te zeggen want spoileren is stom
Ja, zo jammer dit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:09 schreef schizolientje het volgende:
ik had echt een spannende finale verwacht met een zaal vol oud deelnemers en publie zo. Nu via een achterdeur alles opgenomen en uitgezonden en snel wegwezen uitzending
dat vroeg ik me ook op. ze hangt soms ook op Bernquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:07 schreef engine het volgende:
Wie is die meid die zo druk mee beweegt bij Sasha? Haar zus?
Door jou twee berichten weet ik al wie er gewonnen heeft..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb zelf ff gespiekt.
Nu kan ik zonder zenuwen kijken
Ook niet echt hetzelfde uiterlijk dus misschien gewoon een goede vriendin van Sasha.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook op. ze hangt soms ook op Bern
Is haar zus, die dat café heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook op. ze hangt soms ook op Bern
Ze hebben er ook niet echt iets mee gedaan. Meer van wat we al kende van dit jaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond het wel heel spannend, maar had er verder wel meer van verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |