Be carefull what you wish forquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Isaac moet echt de politiek in met zijn domme geblaat.
Nee. Ze zitten met Jan op de bank, net compilatie van Isaac gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ik zie dus reclame, jullie niet?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen minuut. Maar wat een waardeloze teleurstellende uitzending. Zonder te spoilenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
Gebeurt wel meer dat een aflevering er al staat voor de uitzending.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:34 schreef xsaskiax het volgende:
Zou het van Videoland soms een 'goedmakertje' zijn omdat ze zo ineens de streams op zwart hebben gegooid?
aha dat wist ik niet, sorry, ik heb misschien 2 of 3 afleveringen teruggekeken op Videolandquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gebeurt wel meer dat een aflevering er al staat voor de uitzending.
Ze krijgen het natuurlijk vooraf toegestuurd en plaatsen het dan.
Foutmakertje danquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:34 schreef xsaskiax het volgende:
Zou het van Videoland soms een 'goedmakertje' zijn omdat ze zo ineens de streams op zwart hebben gegooid?
Geen slimme zet, hierdoor gaan veel kijkers vooruit spoelen en kijken de hele aflevering niet meer af.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:34 schreef xsaskiax het volgende:
Of kijken liever even vooruit dan hier 2 uur gezellig meepostenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen slimme zet, hierdoor gaan veel kijkers vooruit spoelen en kijken de hele aflevering niet meer af.
Iedereen is al stiknieuwsgierig sinds maandag, als dan de gelegenheid zich voordoet om vooruit te spoelen is die beslissing snel gemaakt.....voor de nieuwsgierigen onder ons.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Of kijken liever even vooruit dan hier 2 uur gezellig meeposten
Mag ik een dm?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet de winnaar!
Waar mogen we er over praten?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nee, geen minuut. Maar wat een waardeloze teleurstellende uitzending. Zonder te spoilen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]ja maar ik heb gewoon een abo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kijk live op videolandf maar ik zie dus niksTrust nobody
Ik ben ook nieuwsgierig, maar anders vind ik de finale kijken niet boeiend meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is al stiknieuwsgierig sinds maandag, als dan de gelegenheid zich voordoet om vooruit te spoelen is die beslissing snel gemaakt.....voor de nieuwsgierigen onder ons.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
zijn somige bewohners nu
live in de loods?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, alleen Marciano en Mirthe blijkbaar.
Nee, is allemaal opgenomenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
zijn somige bewohners nu
live in de loods?
Ik laat jullie niet in steek!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is al stiknieuwsgierig sinds maandag, als dan de gelegenheid zich voordoet om vooruit te spoelen is die beslissing snel gemaakt.....voor de nieuwsgierigen onder ons.
Veel plezier met de finale.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwsgierig, maar anders vind ik de finale kijken niet boeiend meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |