abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 20:04:44 #1
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210422759
pi_210422970
Alleen thuis, had vanmiddag spatzle gemaakt die ik vanavond zou opbakken met wat kaas, maar niet zo’n zin meer in. Toen maar blinis op met gerookte zalm en zure room, en een blikje Royal Belgian Caviar.

Net toch nog honger en een frietje stoofvleessaus gehaald met een frikandel speciaal
pi_210423375
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 20:20 schreef anndb het volgende:
Alleen thuis, had vanmiddag spatzle gemaakt die ik vanavond zou opbakken met wat kaas, maar niet zo’n zin meer in. Toen maar blinis op met gerookte zalm en zure room, en een blikje Royal Belgian Caviar.

Net toch nog honger en een frietje stoofvleessaus gehaald met een frikandel speciaal
Klinkt allemaal heerlijk!

Ook alleen thuis vanavond. Zo wat pasta uit zon zakje met een kaassausje. Dat is voor een paar keer per jaar wel erg lekker. :@ Doe er wat uitgebakken serano ham en een uitje doorheen. Pecorino erover, glaasje lokale Monastrel erbij.
pi_210426377
Nachtelijke sushi
Ik had gisteren sushi laten bezorgen, maar geen trek, dus nu heb ik een nachtsnack :9
Zeewiersalade en wat zalmsushi
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_210426826
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef foodlover het volgende:

[..]
Klinkt allemaal heerlijk!

Ook alleen thuis vanavond. Zo wat pasta uit zon zakje met een kaassausje. Dat is voor een paar keer per jaar wel erg lekker. :@ Doe er wat uitgebakken serano ham en een uitje doorheen. Pecorino erover, glaasje lokale Monastrel erbij.
Paar jaar geleden nog geleefd op die krengen. Zijn erg verslavend en klinkt goed met krokante ham en pecorino :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_210429502
Twee ham kaas croissantjes afgebakken vanmorgen. En net nog een broodje martino. Met een blikje fanta zero.

Vanavond denk ik schelvis, roseval aardappeltjes, worteltjes en een salade met gorgonzola. Misschien van de bbq, even kijken of ik daar zin in heb straks.
pi_210430355
Brunch was Peer|VK boterham casselerrib omelet|Koffie|Thee

Vanaaf eten bij Spaarne 66 H'lem
pi_210430530
BBQ *O* :+
pi_210432986

Limburgse pruimenvlaai gemaakt *O*
pi_210433066
quote:
88s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 17:21 schreef Zucht. het volgende:
[ afbeelding ]

Limburgse pruimenvlaai gemaakt *O*
Gaaf hoor! Lijkt wel beetje op Franse taart :)
pi_210433102
Had een leuke lekkere middag vol zon.

Venti koffie bij Starbucks met 2 mueslirepen want flinke bak koffie nodig na korte nacht (helpt nooit maar doe net alsof).

Galia en cantaloupe.

Basque cheesecake met pistache (gedeeld, lekker romig en vers).

BK fusion Oreo.

Vanavond thuis grote warme kom havermout met appel, pruim, nectarine en banaan.
pi_210433108
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Gaaf hoor! Lijkt wel beetje op Franse taart :)
Frankrijk is niet zo ver vanaf hier nee :P
Oud recept van m’n oma :7
pi_210433220
Broodje pulled pork met coleslaw
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 20:12:14 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210434919
Mezze en bier op een terrasbootje
Mega wolkbreuk even tussendoor, maar genoten van de zon, de regen, het eten, de fijne bediening, het gezelschap en alles O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210435271
Vandaag is het thema 4 soorten koe.
Als voorgerecht tagliatelle met saus van tomaat en ossenstaart van Limousin uit Doorn. Daarover heen wat gepekelde en geraspte eierdooier en citroenbasilicum.

Omdat het nogal een vettige saus is, een strakke Grüner Veltliner van Tom Dockner erbij.

[ Bericht 14% gewijzigd door stavromulabeta op 26-08-2023 20:40:47 ]
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_210435958
En als hoofdgerecht van onder met de klok mee: entrecote van Blaarkop, kogelbiefstuk van Lakenfelder en kogelbiefstuk van Black Angus, alle drie uit de omgeving van de (Utrechtse) Vecht. Daarbij palmkool, radicchio en rucola met een grapefruit-honingvinaigrette, gele biet, gele wasboontjes en Blaue Elise-aardappeltjes.

Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_210440349
Gisteren gewandeld en daarna naar een ons bekend terrasje/restaurantje.
Hadden ze ineens een nieuwe eigenaar plus nieuwe menukaart }:|
Had me verheugd op keuze uit vele bijzondere gerechten, maar nee....

Dus, het werden sticky spareribs met friet en een minibeetje salade, ook lekker. Wel erg vette ribs.
pi_210443746
Kapsalonnetje, het was goed gelukt en lekker.
En meteen weer genoeg voor minimaal een jaar. Zo lekker is het nou ook weer niet.
:Y) ;)
pi_210443902
Duo vis en meer. Krabsalade en garnalenkroket met cocktailsaus. Op brioche brood. Iets te dik belegd naar mijn smaak, werd er wat misselijk van met al die mayo dus toen maar afgesloten met een wafel met ijs en aardbeien :D

pi_210444039
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 15:06 schreef anndb het volgende:
Duo vis en meer. Krabsalade en garnalenkroket met cocktailsaus. Op brioche brood. Iets te dik belegd naar mijn smaak, werd er wat misselijk van met al die mayo dus toen maar afgesloten met een wafel met ijs en aardbeien :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nou niet echt in balans nee. Maar zo gaat dat vaak, je wil mensen verwennen en dan wordt er overdreven veel op gedaan.
  zondag 27 augustus 2023 @ 15:37:20 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210444658
Nu: voor B. een Holtkamp kaascroquet en voor mij een Holtkamp garnalencroquet. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_210445491
Weekend weg geweest dus redelijk ongezond bezig geweest met hamburgers, bier, borrelplanken en wodka :P
Vanavond noedels met biefstuk sugar snaps en mango oa
pi_210447960
Makkelijk vandaag :9

zondag 27 augustus 2023 @ 18:56:36 #24
296595 foodlover
live and learn
pi_210448686
Gisteren een romige cheddar broccoli soep met wat wortel sliertjes en maīs, stokbrood kruidenboter erbij. Plus wat lokale murciaanse snacks bij een borrel.

Vandaag een pudding kruimelvlaai gemaakt en nassiballen 24 stuks *).

Zo twee nassiballen en wat chicken wings uit de oven.
pi_210448757
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 10:19 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren gewandeld en daarna naar een ons bekend terrasje/restaurantje.
Hadden ze ineens een nieuwe eigenaar plus nieuwe menukaart }:|
Had me verheugd op keuze uit vele bijzondere gerechten, maar nee....

Dus, het werden sticky spareribs met friet en een minibeetje salade, ook lekker. Wel erg vette ribs.
Zonde. Sticky ribs klinkt wel heel lekker dus begrijp dat je dat koos.
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 15:06 schreef anndb het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat witte allemaal mayo? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')