Klinkt allemaal heerlijk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:20 schreef anndb het volgende:
Alleen thuis, had vanmiddag spatzle gemaakt die ik vanavond zou opbakken met wat kaas, maar niet zo’n zin meer in. Toen maar blinis op met gerookte zalm en zure room, en een blikje Royal Belgian Caviar.
Net toch nog honger en een frietje stoofvleessaus gehaald met een frikandel speciaal
Paar jaar geleden nog geleefd op die krengen. Zijn erg verslavend en klinkt goed met krokante ham en pecorinoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef foodlover het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heerlijk!
Ook alleen thuis vanavond. Zo wat pasta uit zon zakje met een kaassausje. Dat is voor een paar keer per jaar wel erg lekker.Doe er wat uitgebakken serano ham en een uitje doorheen. Pecorino erover, glaasje lokale Monastrel erbij.
Gaaf hoor! Lijkt wel beetje op Franse taartquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:21 schreef Zucht. het volgende:
[ afbeelding ]
Limburgse pruimenvlaai gemaakt
Frankrijk is niet zo ver vanaf hier neequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gaaf hoor! Lijkt wel beetje op Franse taart
Het is nou niet echt in balans nee. Maar zo gaat dat vaak, je wil mensen verwennen en dan wordt er overdreven veel op gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:06 schreef anndb het volgende:
Duo vis en meer. Krabsalade en garnalenkroket met cocktailsaus. Op brioche brood. Iets te dik belegd naar mijn smaak, werd er wat misselijk van met al die mayo dus toen maar afgesloten met een wafel met ijs en aardbeien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde. Sticky ribs klinkt wel heel lekker dus begrijp dat je dat koos.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:19 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren gewandeld en daarna naar een ons bekend terrasje/restaurantje.
Hadden ze ineens een nieuwe eigenaar plus nieuwe menukaart![]()
Had me verheugd op keuze uit vele bijzondere gerechten, maar nee....
Dus, het werden sticky spareribs met friet en een minibeetje salade, ook lekker. Wel erg vette ribs.
Is dat witte allemaal mayo?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:06 schreef anndb het volgende:
Duo vis en meer. Krabsalade en garnalenkroket met cocktailsaus. Op brioche brood. Iets te dik belegd naar mijn smaak, werd er wat misselijk van met al die mayo dus toen maar afgesloten met een wafel met ijs en aardbeien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |