De schijnheiligen wimpen meer af dan Wipneus. Yvonne was het ook niet. Wie dan welquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ik niet, anders was hij langer.
Trustenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
De schijnheiligen wimpen meer af dan Wipneus. Yvonne was het ook niet. Wie dan wel
Je stelt me nog meer teleur dan de vader die me in de steek liet. Hoe één keer attenderen op kut muziek zulke consequenties heeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoor je het eens van een ander.
Neuk m'n schrale holquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Er was eens een F A (uitspreken als É),
Die moest heel nodig naar de plee,
Uit zijn holletje kwam schijt,
Nu zou ik graag nog iets willen zeggen,
Maar helaas ben ik het kwijt.
Truste
Ik heb het hoog in m'n bol,quote:
Gaat je geen reet aan verderquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
De schijnheiligen wimpen meer af dan Wipneus. Yvonne was het ook niet. Wie dan wel
Je bent een mod,quote:
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik schud ze zo uit m'n mouw.
Waar heb jij rechtsbuiten gespeeld en heeft dat FOK! op de kaart gezet ofzo?quote:
Je moeder stel ik nooit teleur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je stelt me nog meer teleur dan de vader die me in de steek liet. Hoe één keer attenderen op kut muziek zulke consequenties heeft.
Ik heb tenminste geenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waar heb jij rechtsbuiten gespeeld en heeft dat FOK! op de kaart gezet ofzo?
En binnen nu en enkele dagen een streep door zijn naam.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg de indruk dat tong weer issues heeft.
Wat zou dat mooi zijn zegquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En binnen nu en enkele dagen een streep door zijn naam.
Er was een periode dat je je vrij normaal gedroeg. Jammer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al weg kuthoer en nobody. . Enjoy the silence.
Kan ik me niet herinnerenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er was een periode dat je je vrij normaal gedroeg.
Rene is een goed mens. Kind van God.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben geen groot fan van GGMM maar als er een is die je een hoop kansen geeft dag in dag uit is hij het wel.
Weet je nog toen we een jaar geleden tegelijkertijd naar de kampen werden gestuurd voor een kort bezoekje? Dat was erg gezellig! Misschien moeten we binnenkort @Neef_Wuppie weer eens een bezoekje brengen daarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zou dat mooi zijn zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |