Heb jij mij ook al een uitgenodigd dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.
Volgens mij was dit voor jouw tijdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.
Hosti, die nick zocht ik, die heb ik ooit in Utrecht nog gemeetquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Cl, Yv, Rex, sting, hosti, frips
Hoe ver in de tijd moet ik gaan?
CL is naar ksc overgelopen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Cl, Yv, Rex, sting, hosti, frips
Hoe ver in de tijd moet ik gaan?
Die zat laatst op mijn fotoboek dis die ligt niet helemaal onder een hunnebedquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hosti, die nick zocht ik, die heb ik ooit in Utrecht nog gemeet
een Fobo heb je nog steeds niet zie ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die zat laatst op mijn fotoboek dis die ligt niet helemaal onder een hunnebed
Zie knipoog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij was dit voor jouw tijd
Nee met redenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een Fobo heb je nog steeds niet zie ik
Mwa die werd ook van alle kanten getriggerd en verdiende beter. Kan me iets meer in haar schoenen verplaatsen sinds een tijdje. Hoop oprecht dat het beter met haar gaat.quote:
heb d'r ook nog in een Discord groep meegemaakt en dat was ook ietwat apartquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa die werd ook van alle kanten getriggerd en verdiende beter. Kan me iets meer in haar schoenen verplaatsen sinds een tijdje. Hoop oprecht dat het beter met haar gaat.
29 is geen big number.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
age is just a number
A big number that is
Die heb ik niet echt meegemaakt denk ikquote:
ook niet in KSC?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik niet echt meegemaakt denk ik
Ik ben aan het denken. De naam ken ik wel maar verder zegt het me weinigquote:
Jazeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |