Zou jou ook niet omleggen❤quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb genoeg rum, maar niet in de buurt, en ik wil ook niet omgelegd worden
Kom langs.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou een moord doen voor een stevige borrel
Bwehehe. Geen drank in huis dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gebrek aan mensen in de nabijheid met drank die ik kan omleggen?
smoothquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom langs.
Ik wijs wel iemand aan om te vermoorden.
Dat mag altijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat een beetje op Fok rond te zwerven en zag wat bekenden. Ik dacht laat ik hier dan ook maar even reageren.
Bij jou? Laatste keer dat ik je uitnodigde negeerde je mequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom langs.
Ik wijs wel iemand aan om te vermoorden.
niet zo smoothquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bij jou? Laatste keer dat ik je uitnodigde negeerde je me
Wanneer was dat? Toen ik bij jou in de buurt aan het werk was?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bij jou? Laatste keer dat ik je uitnodigde negeerde je me
moet kunnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ben helemaal in de fitgirl modusalleen vanavond ff niet
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jup en toen was ik ook nog gewoon sociaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Toen ik bij jou in de buurt aan het werk was?
Ohw fitgirlmodus. Dan kan je hier mooi de afwas komen doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Reken daar maar niet opquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw fitgirlmodus. Dan kan je hier mooi de afwas komen doen.
Volgens mij heb ik die hint gemist danquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jup en toen was ik ook nog gewoon sociaal
Wat doe je precies voor fitgirl dingen?quote:
Ik kan niet rekenen.quote:
Was geen hint ik heb je destijds concreet uitgenodigdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die hint gemist dan
3x pw krachttraining en op voeding letten enzulks. Dino zou een traantje wegpinken als hij dit wistquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je precies voor fitgirl dingen?
wow ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was geen hint ik heb je destijds concreet uitgenodigd
Doe ik het bij deze voor hem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
3x pw krachttraining en op voeding letten enzulks. Dino zou een traantje wegpinken als hij dit wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |