Ja eens, snap het alternatief ook niet helemaal. Of misschien ziet hij dan toch Akpom als nummer 10?quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op die manier, hij heeft hun ook 15 miljoen gekost zag ik dus dan wordt het wel moeilijk om hem voor onder de 20 te kopen.
Hij is wel een 10 en dat is die Georgier niet dus qua speler zou ik hem ook liever zien.
Ingaan op klaasweetallesquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens geen klote van.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)endbare-goaltjesdiefquote:Conclusie
Beoordeel je Mikautadze puur op individuele kwaliteiten, dan is het logisch dat een club als Ajax bij hem terecht is gekomen. De Franse Georgiër bezit een uitstekend schot, geslepen loopacties en is met de bal aan de voet erg wendbaar in kleine ruimtes. Ook in defensief opzicht staat hij voor een pas 22-jarige spits prima zijn mannetje.
Maar beoordeel je de komst van Mikautadze in de bredere context van de Amsterdamse zomer, en meerdere vraagtekens steken de kop op. Want als Ajax hem als centrumspits haalt, betekent dat voor Chuba Akpom een verhuizing naar de '10'-positie - een plek waar hij weliswaar zijn beste periode kende bij Middlesbrough, maar niet de positie waar Sven Mislintat hem in eerste instantie voor aantrok. Een verhuizing van Akpom naar '10' zou ook beteken dat Steven Berghuis zich meer op de positie van rechtsbuiten moet richten, iets wat hem in Amsterdam niet altijd goed is afgegaan. Daarnaast zou Mikautadze na Akpom, Carlos 'Forbs' Borges, Benjamin Tahirovic en Gaston Ávila de vijfde prijzige zomeraankoop zijn die nauwelijks ervaring heeft opgedaan op het hoogste niveau.
Voor mij is vooral de aankoop van Akpom idd een vraagteken. Gehaald als extra spit maar is eigenlijk een nummer 10.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/ana(...)endbare-goaltjesdief
Doe toch niet zo dom johquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:
Overigens valt mij wel op wanneer ik de MLS kijk dat er ontzettend aanvallend gespeeld wordt en er echt extreme ruimtes achterin vallen. Niet gek dat Messi opeens weer achter elkaar scoort, het is een speeltuin voor hem.
Wil niet zeggen dat Almada oninteressant is maar ik ben wel benieuwd hoe hij zich houdt wanneer de ruimtes veel kleiner zijn. Dus ik snap de RVC wel dat Ajax nu geen 30 miljoen wil neerleggen voor een speler die zich alleen bewezen heeft in de MLS.
Hij heeft wel een punt hoor, zo makkelijk als Messi het nu heeft is toch van een andere orde.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Doe toch niet zo dom joh
Messi zou in de nederlandse competitie minimaal 60 doelpunten maken dit seizoen....
de man is van een andere planeet
Kijk eens wat samenvattingen van de MLS en kom dan terug.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Doe toch niet zo dom joh
Messi zou in de nederlandse competitie minimaal 60 doelpunten maken dit seizoen....
de man is van een andere planeet
Denk dat we gewoon hetzelfde team gaan zien hoor, op die nieuwe Deen na was de rest nog niet ingeschreven. Dus denk dat we bij Fortuna uit pas wat meer gaan zien.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Akpom nu wel werkvergunning? Neem aan dat hij en Sutalo nog niet mee mogen doen.
Steijn heeft nu wel weer een week kunnen trainen met grotendeels beoogde basis, hopelijk zien we er wat van terug donderdag.
Sutalo sowieso niet omdat 'ie al Europese voorronde heeft gespeeld.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Akpom nu wel werkvergunning? Neem aan dat hij en Sutalo nog niet mee mogen doen.
Steijn heeft nu wel weer een week kunnen trainen met grotendeels beoogde basis, hopelijk zien we er wat van terug donderdag.
Messi zou het in de nederlandse competitie net zo makkelijk hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor, zo makkelijk als Messi het nu heeft is toch van een andere orde.
Kijk gewoon naar het Wereldkampioenschap....quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kijk eens wat samenvattingen van de MLS en kom dan terug.
Wat slik of snuif jij dagelijks?quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar het Wereldkampioenschap....
Daar liep hij ze ook gewoon allemaal net zo makkelijk voorbij alsof het allemaal niets was
het maakt hem echt geen reet uit
hij is nog altijd de allerbeste speler van deze planeet
ik bedoel universum
de man is 36
over 4 jaar maakt hij argentina nog een keer wereldkampioen....
Ludogorets en Fortuna kunnen er niks van. Twente en Feyenoord in september zijn graadmeters.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk dat we gewoon hetzelfde team gaan zien hoor, op die nieuwe Deen na was de rest nog niet ingeschreven. Dus denk dat we bij Fortuna uit pas wat meer gaan zien.
En dan heb je meteen interlands![]()
Eerlijk is eerlijk, Steijn heeft het niet makkelijk deze eerste maanden.
Wel eens hoor maar zo'n Europese knock-out wedstrijd is gewoon niet te vergelijken met de competitie, staat een hele andere druk op, niet dat ik denk dat het nog spannend gaat worden. Tegen Fortuna heeft Steijn ook weer meer mogelijkheden qua spelers.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ludogorets en Fortuna kunnen er niks van. Twente en Feyenoord in september zijn graadmeters.
Eens. Echter: Excelsior kan ook weinig van. Maar, zoals we gezien hebben betekent dat niet dat er automatisch 3 punten binnengeharkt worden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ludogorets en Fortuna kunnen er niks van. Twente en Feyenoord in september zijn graadmeters.
Dit soort potjes zullen er nog wel vaker komen met al die nieuwe spelers. De kunst is om die toch over de streep te trekken en in ieder geval tot de winterstop geen grote achterstand te hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Echter: Excelsior kan ook weinig van. Maar, zoals we gezien hebben betekent dat niet dat er automatisch 3 punten binnengeharkt worden.
Wedstrijd voor wedstrijd voorlopig nog.
Als het achterin wat stabieler staat kan je echt wel stappen maken hoor, ik kan niet wachten tot die Sutalo erin staat, ik hoop dat hij dat waarmaakt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit soort potjes zullen er nog wel vaker komen met al die nieuwe spelers. De kunst is om die toch over de streep te trekken en in ieder geval tot de winterstop geen grote achterstand te hebben.
Moet Medic gelijk al plaatsmaken? is wel een vreemde aankoop die Medicquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het achterin wat stabieler staat kan je echt wel stappen maken hoor, ik kan niet wachten tot die Sutalo erin staat, ik hoop dat hij dat waarmaakt.
Die is voor de bank gehaald dus ik neem aan van wel.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Moet Medic gelijk al plaatsmaken? is wel een vreemde aankoop die Medic
was relatief goedkoop dus daar ligt niemand wakker van denk ik....is een soort Beelen wat Feyenoord ook heeft ...komt er in bij noodzaakquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is voor de bank gehaald dus ik neem aan van wel.
Een echte backup voor lcv had ik ook wel graag gezien, Hato is echt een talent maar ook wel jong en heeft niet de fysiek van een De Ligt toen die erin kwam op dezelfde leeftijd, nu heb je wel die Argentijn die daar ook kan spelen maar dan heb je op linksback weer een probleem.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
was relatief goedkoop dus daar ligt niemand wakker van denk ik....is een soort Beelen wat Feyenoord ook heeft ...komt er in bij noodzaak
Wat waren zijn argumenten daarbij?quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:07 schreef Black-Death het volgende:
Tijd begint wel te dringen zeg.. maargoed, Mislintat heeft ook gezegd dat het misschien 2 transferperiodes duurt om alles op orde te krijgen. Daar kan ik ook wel begrip voor opbrengen.
Dat wordt een beetje uit z'n verband getrokken, hij zei dat om dat niveau wat Ajax aantikte weer te halen is er waarschijnlijk meer tijd nodig maar een selectie om kampioen mee te worden gaat wel lukken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat waren zijn argumenten daarbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |