een ECHTE rechtsbuiten hebben we niet toch op die portugees naquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel rechtsbuiten zijn er nodig?
Eentje zou in ieder geval wel handig zijn. Momenteel hebben we alleen Conceiçăo en volgens de geruchten vertrekt die ook nog de komende dagen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Berghuis is/was er een. Er zijn 2 portugezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
een ECHTE rechtsbuiten hebben we niet toch op die portugees na
nou ben ik sowieso erg benieuwd naar wat het plan uberhaupt gaat zijn met deze selectie voorin, maar we gaan het zien.
Speelt het grootste talent sinds Cruijff en Nouri niet ook op die plek?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt het grootste talent sinds Cruijff en Nouri niet ook op die plek?
Maarja, die komt zelfs bij Twente niet aan een basisplek.
Ik denk Unuvar maar wat 'ie er mee wil zeggen is nogal een raadsel.quote:
Met caland weet je dat sowieso nooit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk Unuvar maar wat 'ie er mee wil zeggen is nogal een raadsel.
Ben jij zo groot fan van Unuvar dan? Moet wel pijn doen dan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelt aan andere kant maar leuke poging.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze man weet meer over Ajax dan de gemiddelde Ajacied 😂quote:
Berghuis is bij ons een 10. Forbs is een linksbuiten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Berghuis is/was er een. Er zijn 2 portugezen.
Berghuis op rechts kan ook alleen heb je dan geen diepgang, even afhankelijk van die Gaai kan je op rechts een beetje creeren wat je voorheen met Tadic op links had.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Berghuis is bij ons een 10. Forbs is een linksbuiten.
Toch niet handig dat we met Forbs en Bergwijn 2 spelers hebben die alleen op linksbuiten iets kunnen.. zonde om er altijd 1 te moeten banken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Berghuis op rechts kan ook alleen heb je dan geen diepgang, even afhankelijk van die Gaai kan je op rechts een beetje creeren wat je voorheen met Tadic op links had.
Forbs kan ook op rechts, als je links buitenom kan, dan kan je op rechts ook wel binnendoor.
Maar als ze met een parel komen is dat altijd welkom.
Forbs is links en Bergwijn rechts, dus vanaf links is Forbs meer een klassieke linksbuiten, ik weet niet of dat heel handig is in het huidige voetbal, we hebben dan ook geen Luuk de Jong, snelheid en diepgang heeft hij wel maar denk dat hij in de toekomst vanaf rechts gevaarlijker an zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch niet handig dat we met Forbs en Bergwijn 2 spelers hebben die alleen op linksbuiten iets kunnen.. zonde om er altijd 1 te moeten banken.
Ik vond het allemaal maar wat onrustig ogen , maar ik laat me graag positief verrassenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ken hem niet maar als je wat beelden ziet dan bevalt het wel dat hij volledig twee benig is en een goede knal heeft.
We hebben dus een spits die nog slechter is dan Luuk de Jong.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forbs is links en Bergwijn rechts, dus vanaf links is Forbs meer een klassieke linksbuiten, ik weet niet of dat heel handig is in het huidige voetbal, we hebben dan ook geen Luuk de Jong, snelheid en diepgang heeft hij wel maar denk dat hij in de toekomst vanaf rechts gevaarlijker an zijn.
Theo the Kingquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:44 schreef Simmertje het volgende:
Als Theoden king ook nog Wijndal weet te verkopen voor 10 miljoen dan verdient hij een standbeeld.
Degene die het koopt is een notoire drugsverslaafde , die kan je alle stront aansmeren .quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:44 schreef Simmertje het volgende:
Als Theoden king ook nog Wijndal weet te verkopen voor 10 miljoen dan verdient hij een standbeeld.
Als hij maar naar Amsterdam mag komen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Degene die het koopt is een notoire drugsverslaafde , die kan je alle stront aansmeren .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |