Bij Naomi dacht ik idd ook sterk aan Miriamquote:Op zondag 27 augustus 2023 04:23 schreef ThijsTH het volgende:
Mijn lookalikes:
Naomi ziet eruit als Miriam (Temptation) maar dan zonder moedervlek op haar bovenlip
Kluuk is een kruising tussen Douwe Bob en Boudewijn (Are You The One)
Imad is een krusing tussen Marvin (vorig seizoen Love Island) en Nasrdin Dchar (acteur)
Thymo lijkt op Ferdi Kadioglu (Turks-Nederlandse voetballer)
Nycole lijkt op Ariana Grande, maar ook wel een beetje op Parastoe van Temptation 2017.
Iemand mee eens of oneens?
Ik dacht bij nycole ook aan Ariane Grande en parasolquote:Op zondag 27 augustus 2023 04:23 schreef ThijsTH het volgende:
Mijn lookalikes:
Naomi ziet eruit als Miriam (Temptation) maar dan zonder moedervlek op haar bovenlip
Kluuk is een kruising tussen Douwe Bob en Boudewijn (Are You The One)
Imad is een krusing tussen Marvin (vorig seizoen Love Island) en Nasrdin Dchar (acteur)
Thymo lijkt op Ferdi Kadioglu (Turks-Nederlandse voetballer)
Nycole lijkt op Ariana Grande, maar ook wel een beetje op Parastoe van Temptation 2017.
Iemand mee eens of oneens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2023 21:49:31 ]
Die lat ligt dan ook niet erg hoog.quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij Naomi dacht ik idd ook sterk aan MiriamGelukkig is Naomi beter te pruimen
Welkom! Ik ook, maar toch kijk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:23 schreef IcyRose het volgende:
Door google hier gekomen! Ik vind love island maar raar dit seizoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:26 schreef HyperViper het volgende:
Die gnoom is wel erg claimerig bij Job. Dat wordt drama straks.
En Amandine vind ik ook wel leuk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:46 schreef Mazikeen het volgende:
Ja kimmy vind ik steeds raarder worden.
Ik vind lena wel leuk en de normaalste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |