Sinds wanneer is een ziekelijke obsessie een hobby?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:42 schreef Fok-it het volgende:
En wat voor verdere hobby's heb je ts? Behalve vaccinatieschade
Ja anders reageer je er even serieus opquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een ziekelijke obsessie een hobby?
Nee, beter niet op die links klikken..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:43 schreef Vostok het volgende:
En nu moeten we op de link klikken?
Een wat uitgebreidere OP was handiger geweest.
What is an adverse event of special interest? An AESI is a defined condition or event that occurs in some individuals following immunisation, that has the potential to be causally associated with a vaccine product. Examples of AESIs include anaphylaxis, myocarditis and more recently TTS.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:40 schreef herverwijderd het volgende:
Wat zijn die serious adverse events of special interest dan? Ik spreek geen wetenschappelijks helaas.
Hij is niet de enigequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, beter niet op die links klikken..Je zou er nog achter komen dat TS een nogal grote duim heeft.
Oh okee. Anafylactische shock ken ik dan nog wel, myocarditis ook, TTS, die afkorting ken ik niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:45 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
What is an adverse event of special interest? An AESI is a defined condition or event that occurs in some individuals following immunisation, that has the potential to be causally associated with a vaccine product. Examples of AESIs include anaphylaxis, myocarditis and more recently TTS.
Hoe voelt dat nu dat elke clickbait van je in de eerste 12 reacties volkomen onderuit wordt gehaald.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Klacht: dat de overheid ondanks wetenschappelijk bewijs toch door is gegaan met massavaccinaties.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36055877/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9021367/
Je kent ze wel, maar hier hebben ze opeens een moeilijke naam.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:50 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oh okee. Anafylactische shock ken ik dan nog wel, myocarditis ook, TTS, die afkorting ken ik niet.
Je kan je dan nog afvragen of deze symptomen bij deze vaccinaties vaker voorkwamen dan bij andere vaccinaties, en je zou de risico's op deze symptomen kunnen afzetten tegen de risico's op de symptomen van Covid en hoe erg ze waren. Als je daar zin in zou hebben that is, TS heeft dat dus ik neem aan dat hij dat gedaan heeft.
quote:Vaccine-induced Immune Thrombotic Thrombocytopenia (VITT)
quote:Thrombosis with thrombocytopenia syndrome (TTS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |