Jammer dat het MLS is en geen PL.quote:
Wat is dit voor rare steek van de Azijnbode naar de RvC?quote:En ook de Amsterdamse raad van commissarissen kan spelbreker zijn. Eerder staken voorzitter Pier Eringa en zijn medecommissarissen – weliswaar niet om financiële, maar morele redenen – een stokje voor de komst van de speler van het Russische Krasnodar Edoeard Spertsyan.
Over wie gaat het nu?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare steek van de Azijnbode naar de RvC?
Over Almada. Maar totaal geen idee waar die steek vandaan komt.quote:
Ik zie het nu ja, wat een treurigheidquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over Almada. Maar totaal geen idee waar die steek vandaan komt.
https://www.telegraaf.nl/(...)-komst-thiago-almada
Goede genadequote:
Forbs natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:35 schreef skysherrif het volgende:
Berghuis op rechts dan? Te goed om niet op te stellen
Wie gaat dan wss banken, bergwijn of forbs?
Dat lijkt me ook ja, wel opmerkelijk om zon aankoop straks op de bank te hebben. Niet dat ik klaag, heerlijk om opties te hebben.quote:
Gaat toch over Spertysyan in dat artikel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over Almada. Maar totaal geen idee waar die steek vandaan komt.
https://www.telegraaf.nl/(...)-komst-thiago-almada
Over Almada, om vervolgens een irrelevante vergelijking met Spertsyan te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat toch over Spertysyan in dat artikel?
Messi is uiteraard nog steeds van een andere orde maar als je ziet hoe makkleijk hij z'n goals maakt kan je die competitie wel met een korrel zout nemen, neemt niet weg dat Almada een leuke speler voor Ajax kan zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zit even de onderliggende stats te bekijken van de MLS, maar ik ben nog even terughoudend als daar figuren als Puig en good old Lodeiro in dezelfde top-3-lijstjes staan. @:wimderon
Vind het weer zo'n nietszeggend stukquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over Almada, om vervolgens een irrelevante vergelijking met Spertsyan te maken.
Hoewel er binnen Ajax groot draagvlak is voor de komst van de in Buenos Aires geboren middenvelder, is de transfer nog geen uitgemaakte zaak. Er zijn meerdere kapers op de kust. En ook de Amsterdamse raad van commissarissen kan spelbreker zijn. Eerder staken voorzitter Pier Eringa en zijn medecommissarissen – weliswaar niet om financiële, maar morele redenen – een stokje voor de komst van de speler van het Russische Krasnodar Edoeard Spertsyan.
Daar verdienen ze hun brood mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het weer zo'n nietszeggend stuk
Tsja dat zegt echt nietsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over Almada, om vervolgens een irrelevante vergelijking met Spertsyan te maken.
Hoewel er binnen Ajax groot draagvlak is voor de komst van de in Buenos Aires geboren middenvelder, is de transfer nog geen uitgemaakte zaak. Er zijn meerdere kapers op de kust. En ook de Amsterdamse raad van commissarissen kan spelbreker zijn. Eerder staken voorzitter Pier Eringa en zijn medecommissarissen – weliswaar niet om financiële, maar morele redenen – een stokje voor de komst van de speler van het Russische Krasnodar Edoeard Spertsyan.
Riqui Puig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zit even de onderliggende stats te bekijken van de MLS, maar ik ben nog even terughoudend als daar figuren als Puig en good old Lodeiro in dezelfde top-3-lijstjes staan. @:wimderon
Steijn had het gisteravond over meerdere spelers die nog gehaald zouden worden, zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:41 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zonde dat Kudus alsnog gaat vertrekken. Ik hoop dat Sven al een vervanger klaar heeft staan, want die hebben we zeker nodig. Het liefst een rechtsbuiten en een nummer 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |