Die actie bij de achterlijn op rechtsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:42 schreef Simmertje het volgende:
Zou het liefst Forbs ook op links willen zien, je zag gister echt een paar keer dat hij daar levensgevaarlijk is met zijn snelheid, op rechts wordt dat echt wel wat minder.
Jup. Was er ook niet echt rouwig om geweest als hij naar Antwerp was gegaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Berghuis sowieso iets te vaak mwa mwa
de Slory van 15 miljoenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die actie bij de achterlijn op rechts. Sws is z'n balbehandeling nog niet helemaal vlekkeloos over het algemeen.
Maar met hem op links ben je in de counter echt levensgevaarlijk. Dat wordt nog leuk.
Hoop wel dat ze nog een mooi afscheid regelen in de arena binnenkort. Zou mooi zijn als het voor Feyenoord zou kunnen, maar moet hij waarschijnlijk zelf spelen gok ik.quote:
Daar ben ik het niet zo mee eens, lijkt me ook geen toeval dat Kudus zo goed functioneerde, daar had Berghuis echt wel z'n aandeel in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jup. Was er ook niet echt rouwig om geweest als hij naar Antwerp was gegaan.
Mja daar heb je ook wel weer een punt. Viel me mee dat hij gisteren niet (of 1x?) slechts buitenspel stond.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet zo mee eens, lijkt me ook geen toeval dat Kudus zo goed functioneerde, daar had Berghuis echt wel z'n aandeel in.
De hele dynamiek was gister in de eerste helft anders door hem ten opzichte van Excelsior.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet zo mee eens, lijkt me ook geen toeval dat Kudus zo goed functioneerde, daar had Berghuis echt wel z'n aandeel in.
Ja das achteraf inderaad. Stel je verliest gisteren met 2-1, is het wel even lekker..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:06 schreef Simmertje het volgende:
Eigenlijk wel onnodig nu dat de wedstrijd van dit weekend is uitgesteld. Denk zelfs dat wij eigenlijk wel profijt hadden gehad van deze wedstrijd nu. Even de nieuwe jongens laten spelen.
Maar goed, achteraf makkelijk praten als je met 4-1 voorstaat.
En door, hoop dat er snel een waardige vervanger komt.quote:
Ja dat kwam er wel overtuigend uit dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En door, hoop dat er snel een waardige vervanger komt.
En volgens Steijn gisteren komen er meer. Laat ze maar opschieten.
Is wel te hopen, je hebt echt nog wel een speler nodig die het verschil kan maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja dat kwam er wel overtuigend uit dus ik ben benieuwd
Komt vast wel een oefenwedstrijd aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:06 schreef Simmertje het volgende:
Eigenlijk wel onnodig nu dat de wedstrijd van dit weekend is uitgesteld. Denk zelfs dat wij eigenlijk wel profijt hadden gehad van deze wedstrijd nu. Even de nieuwe jongens laten spelen.
Klopt, maar achteraf wel eens. Berghuis mis je liever tegen Volendam dan tegen Fortuna als het nog zo stroperig is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:06 schreef Simmertje het volgende:
Kudus zijn creativiteit gaat lastig te vervangen zijn, maar eigenlijk heb je wel zo’n type nodig. Zag je gisteren ook bij die 1e goal.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel te hopen, je hebt echt nog wel een speler nodig die het verschil kan maken.
Thiago Ezequiel Almada is een optie schijnbaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:52 schreef Simmertje het volgende:
Als je Steijn hoorde praten gisteren dan kunnen we nog wel wat verwachten deze week. Had het ook over meerdere posities, die kon ik niet helemaal plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |