Nee klopt inderdaad. Als je 1-4 van een ploeg wint die al 12x op rij kampioen is geworden in eigen land dan moet je niet al te veel zeiken. Vooral niet als je dit doet met verdedigende namen als Rensch, Medic, Hato en Wijndal. Is toch eigenlijk hartstikke knap. Gorter die het goed deed op goal, maar is ook nog geen grote naam. Denk dat we na de transferperiode en als iedereen een werkvergunning heeft op den duur pas echt kunnen beoordelen hoe en wat. Dan zal de opstelling er ook weer heel anders uitzien. Dit jaar gaat natuurlijk een tussenjaar worden, want het duurt even om weer een echt team te bouwen, maar je weet nooit wat voor resultaten er geboekt kunnen worden in zo'n tussenjaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:15 schreef -XOR- het volgende:
Hier in deze fase snel scoren met 4-1 uit winnen is gewoon prima, daar moet je verder niet al te ingewikkeld over doen.
Weekje lekker trainen en langzaam aan nieuwe spelers gaan inpassen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:48 schreef Scorpie het volgende:
Belangrijke overwinning, 2e helft was niet om aan te gluren. Weekje rust pakken.
Precies, nu doortrainen en die nieuwe spelers inpassen. Was vooral blij met Gorter vanavondquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:15 schreef -XOR- het volgende:
Hier in deze fase snel scoren met 4-1 uit winnen is gewoon prima, daar moet je verder niet al te ingewikkeld over doen.
Hij ook met zichzelfquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, nu doortrainen en die nieuwe spelers inpassen. Was vooral blij met Gorter vanavond
mooi om te zienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij ook met zichzelfterecht. Paar goeie reddingen.
Tahirovic viel me positief op gisteren, uitstekend!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 06:24 schreef Malavita het volgende:
Prima overwinning, vooral doortrainen, nieuwe spelers inwerken en doorpakken.
1e helft wel ja, 2e wel wat veel balverlies maar daar was hij niet de enige in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tahirovic viel me positief op gisteren, uitstekend!
Tja, 2e helft was sowieso gezapig door de 0-3 ruststand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
1e helft wel ja, 2e wel wat veel balverlies maar daar was hij niet de enige in.
Ik hoop toch wel een echte 10.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:36 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou er nog bijkomen als Kudus vertrekt?
Ja en een goede rechtervleugelaanvaller eigenlijk. Aangezien Conceicao wel lijkt afgeschreven.quote:
Als je een goede 10 haalt kan Berghuis toch naar rechts?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja en een goede rechtervleugelaanvaller eigenlijk. Aangezien Conceicao wel lijkt afgeschreven.
Ik vind Berghuis op rechtsvoor altijd mwa mwaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je een goede 10 haalt kan Berghuis toch naar rechts?
Tsja als je met de rust al dik voorstaat kan ik me voorstellen dat het wat minder wordt.. maar het verval was wel erg groot ja, ook qua weggeven kansen. Moet dus beter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tweede helft was wel echt matig gisteren, 1e helft heb ik niet kunnen zien. Dus ik hoop dat het stuk rustiger wordt aan de bal en voorin meer patronen erin komt. Nu lijkt het eerder FC Kudus te zijn.
Ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja en een goede rechtervleugelaanvaller eigenlijk. Aangezien Conceicao wel lijkt afgeschreven.
Of Berghuis als 10 en dan een rechtsvoor erbij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je in pot 1 zit moet je altijd doorgaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Meest waarschijnlijke deelnemers van de EL. Zolang Brighton ontlopen wordt, zou je bij elke loting verplicht door moeten gaan.
Liever Berghuis op 10 en een goede rechtsbuiten erbij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind Berghuis sowieso iets te vaak mwa mwaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind Berghuis op rechtsvoor altijd mwa mwa
Ajax kennende zal het wel Sporting, Brighton en Toulouse worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Meest waarschijnlijke deelnemers van de EL. Zolang Brighton ontlopen wordt, zou je bij elke loting verplicht door moeten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |