SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe valt het me iig niet tegen, ik had veel erger verwacht.. Maar idd is kijken wat het vanavond gaat worden..quote:
het idee dat het echt alle kanten op kan. Realistisch schade beperken (dus niet met 3-0 eraf) zodat we het thuis kunnen afmaken. Ondanks dat ie er net is hoop ik dat Sutalo meedoet.quote:
Dat mag niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
het idee dat het echt alle kanten op kan. Realistisch schade beperken (dus niet met 3-0 eraf) zodat we het thuis kunnen afmaken. Ondanks dat ie er net is hoop ik dat Sutalo meedoet.
Dan gaan we inderdaad met 3-0 eraf lolquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
het idee dat het echt alle kanten op kan. Realistisch schade beperken (dus niet met 3-0 eraf) zodat we het thuis kunnen afmaken. Ondanks dat ie er net is hoop ik dat Sutalo meedoet.
Ik ben er eigenlijk een beetje bang voor en dat komt met name door die twee klunzen op de backsquote:
Dat zal ook niet lukken maar het is nu 41-45 of zo +10% doorverkoop, het is ook moeilijk als je al akkoord bent met 1 club om dan veel meer aan die andere te vragen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mag wel een flinke transfer worden om toch op die 50 te komen dan
Die is toch niet speelgerechtigd?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
Nee, ik las zelfs voor volgende week ook niet maar dat begrijp ik niet echt want hij is een EU speler, of het kan zijn dat je die lijst voor beide wedstrijden voor de 1e wedstrijd moet indienen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die is toch niet speelgerechtigd?
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat hij al in een voorronde heeft meegedaan met zijn vorige club. Dan mag hij pas in de groepsfase meedoen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, ik las zelfs voor volgende week ook niet maar dat begrijp ik niet echt want hij is een EU speler, of het kan zijn dat je die lijst voor beide wedstrijden voor de 1e wedstrijd moet indienen.
Ik heb echt geen idee op wat voor niveau Ludogorets zit.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:45 schreef Black-Death het volgende:
Ik moet het nog maar zien vanavond.. met de verdediging van dit moment..
Op dit moment kan zelfs het 7e elftal van FC Schubbekutterveen nog scoren tegen Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee op wat voor niveau Ludogorets zit.
We gaan voor een 1-3 dan maar.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op dit moment kan zelfs het 7e elftal van FC Schubbekutterveen nog scoren tegen Ajax.
3x Brobbeyquote:
Ik heb echt geen idee hoe sterk dit team nou eigenlijk is, wat je zegt, de backs zijn dramatisch, maar we hebben in de voorbereiding ook veel moeite gehad om tot scoren te komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk een beetje bang voor en dat komt met name door die twee klunzen op de backs
Wordt echt zo'n taaie kutwedstrijd dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
tis wel leuk voor jullie om Sergio Padt weer te zien
wat speelt nog meer daar bij Ludogorets
ze hebben een spanjaard met redelijk wat La Liga ervaring (Son) een noors jeugdinternational (Witry) pools jeugdinternational (Piotrowski) een duitser met wat champions league ervaring bij Ferencvaros die toen wonnen van Molde FK in de groepsronde (Heister)
een kroaat (Sluga) die 91 wedstrijden in de championship speelde voor Luton als tweede keeper
hun coach Petev is oud-bondscoach van Bulgarije, Bosnie & Herzegovina maar heeft ook ploegen zoals Dinamo Zagreb, Omonia Nicosia, Al-Qadsiah gecoacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |