Ik ken haar niet. Niet één van de gasten van vanavond trouwens.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:17 schreef Regilio_ het volgende:
Dat Kirsten Verdel nog steeds in de rolodex bij de NPO zit
Niet ieders oven kan liever-koekjes bakken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Gruwelijk hard werken voor een klein beetje geld. Ik ga liever huisjes melken en om 11 uur uit bed rollen
Dit gezegde ken ik niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
Niet ieders oven kan liever-koekjes bakken.
Chocolate chip gebakken maandag, lekker joh.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
Niet ieders oven kan liever-koekjes bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Het zijn ook typisch weer vrouwen die klagen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik kan mij kwaad maken om dit soort mensen, ik heb ook een opleiding, ben ook 50 uur van huis en kan verder ook maar net rondkomen.
Mag ik nu ook op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |