abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214161078
Nu toch niemand hier meer meeleest kan ik vast wel hardop zeggen dat het programma nog gaat worden aangevuld met in ieder geval één must-see die nog altijd niet is aangekondigd. Lowlands-legende The Streets komt voor de 5de keer naar het festival. En zo staan er onverwacht uiteindelijk toch nog best wel wat interessante namen op de line-up dit jaar.

Naast de klassiekers heeft hij de jaren sinds de comeback een paar hele aardige liedjes verzameld, waarvan een aantal een bescheiden succes onder een nieuwe generatie fans is, en welke ondertussen zelfs een sleutelstuk in de meest recente sets vormen. En ook op het gebied van entertainmentwaarde had je na Lowlands 2003 en vooral 2004 nooit kunnen voorzien dat hij de beste act zou worden die een festival zich kan wensen.

De "fucking washing machine!" (ja, die Miele) van 2019 staat ondertussen niet meer op het terrein, dus de beloofde DJ-set aldaar kan hij niet meer waarmaken. Maar zijn shows kennende zal hij ter plekke weer iets anders origineels verzinnen om het publiek mee bezig te houden.

pi_214164128
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 02:29 schreef Aisumasen het volgende:
Nu toch niemand hier meer meeleest kan ik vast wel hardop zeggen dat het programma nog gaat worden aangevuld met in ieder geval één must-see die nog altijd niet is aangekondigd. Lowlands-legende The Streets komt voor de 5de keer naar het festival. En zo staan er onverwacht uiteindelijk toch nog best wel wat interessante namen op de line-up dit jaar.

Naast de klassiekers heeft hij de jaren sinds de comeback een paar hele aardige liedjes verzameld, waarvan een aantal een bescheiden succes onder een nieuwe generatie fans is, en welke ondertussen zelfs een sleutelstuk in de meest recente sets vormen. En ook op het gebied van entertainmentwaarde had je na Lowlands 2003 en vooral 2004 nooit kunnen voorzien dat hij de beste act zou worden die een festival zich kan wensen.

De "fucking washing machine!" (ja, die Miele) van 2019 staat ondertussen niet meer op het terrein, dus de beloofde DJ-set aldaar kan hij niet meer waarmaken. Maar zijn shows kennende zal hij ter plekke weer iets anders origineels verzinnen om het publiek mee bezig te houden.

Mikiiiieeee Skinnaaah!
die stond toch ook op de Covid editie aangemeld, zo gehoopt dat ie de volgende editie er zou zijn!
ik sta vooraan!
My god is the sun!
pi_214166377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 02:29 schreef Aisumasen het volgende:

Nice. Staat echt een hoop gaafs maar Mike is zeker welkom. Alleen nog meer kans op clashes...
PWBF
pi_214167406
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 12:05 schreef TALIN het volgende:

[..]
Mikiiiieeee Skinnaaah!
die stond toch ook op de Covid editie aangemeld, zo gehoopt dat ie de volgende editie er zou zijn!
ik sta vooraan!
Dat was denk ik Paaspop. Lowlands 2019 en 2020 achter elkaar zou wel wat gortig zijn geweest, met toen nog 95% 10-20 jaar oud materiaal op de set. Maar ondertussen dus succesvol nieuw materiaal, wat zelfs als grootse afsluiting werkt:

Denk hierdoor toch wel in de avond in de Bravo. Of eerder, dat vrees ik, gezien inderdaad de potentiële clashes dan. Ooit hielden we nog wel eens overzichtje bij van de dagindeling... The Streets op zaterdag in ieder geval.
pi_214167445
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 16:37 schreef Aisumasen het volgende:

[..]
Dat was denk ik Paaspop. Lowlands 2019 en 2020 achter elkaar zou wel wat gortig zijn geweest, met toen nog 95% 10-20 jaar oud materiaal op de set. Maar ondertussen dus succesvol nieuw materiaal, wat zelfs als grootse afsluiting werkt:

Denk hierdoor toch wel in de avond in de Bravo. Of eerder, dat vrees ik, gezien inderdaad de potentiële clashes dan. Ooit hielden we nog wel eens overzichtje bij van de dagindeling... The Streets op zaterdag in ieder geval.
Vrijdag 16 augustus

Queens of the Stone Age
Big Thief
Froukje
Teddy Swims
Kae Tempest
Jungle by Night
Glass Beams
Reanny
Half Moon Run
Wouter Monden
Sleaford Mods
MSPAINT
Model/Actriz
Bob Vylan
Miles Kane
Ramkot
Flowdan
DJ Europarking b2b Slimfit
Brunzyn
Grove

Zaterdag 17 augustus

Fred Again..
Jorja Smith
The Smile
Inhaler
Spinvis
Personal Trainer
Arooj Aftab
Cho
Johny Greenwood en Duda Tassa
Inhaler
Backxwash
Noord Nederlands Orkest
Soulwax
Fat Dog
Sampha
University
Overmono
Romy
Another Taste
bar italia
Lander & Adriaan
Steam Down
Victoria Canal
Mall Grab

Zondag 18 augustus

Goldband
IDLES
Spiritbox
Air
Grandson
HAEVN
Barry Can't Swim
Roisin Murphy
Brutalismus 3000
Wargasm
Mette
Dead Poet Society
Lip Critic
Elephant
Lisa Ostermann
Koven
Tezo Touchdown
MRCY
Maduk
Mandidextrous
PWBF
pi_214167477
Zaterdag zal The Smile het bandgedeelte in de Bravo afsluiten vermoed ik.
PWBF
  vrijdag 5 juli 2024 @ 18:12:32 #182
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_214169016
zo vaag dat Electric Callboy wel op Pukkelpop speelt, maar niet op Lowlands. grootse gemiste kans.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 juli 2024 @ 20:01:19 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_214170959
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 18:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
zo vaag dat Electric Callboy wel op Pukkelpop speelt, maar niet op Lowlands. grootse gemiste kans.
Dit weekend. M'n broer gaat. M'n gezondheid laat het niet toe. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214220480
twitter

Headliner op de tocht. Gezondheid gaat altijd voor, "emergency surgery" klinkt ernstig, en al helemaal gezien zijn recente medische geschiedenis.
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 juli 2024 @ 13:20:44 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_214220636
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 13:05 schreef Aisumasen het volgende:
[ x ]
Headliner op de tocht. Gezondheid gaat altijd voor, "emergency surgery" klinkt ernstig, en al helemaal gezien zijn recente medische geschiedenis.
Wat een domper zeg. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 9 juli 2024 @ 13:22:11 #186
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214220649
:{

Hopelijk zijn ze er wel bij. Anders wordt het wel pittig om een andere rockheadliner te vinden

Ze hebben nog wel even tot volgende optreden; 8 augustus Gothenburg.
pi_214220740
Het is natuurlijk eerst zaak dat Homme beter gaat worden, naar verluidt heeft hij al een week lang zijn shows doorstaan met flinke pijnstilling. (Zal geen nicotine, Valium, Vicodin, marijuana-grapje maken.)

Maar het zou zeker weten balen zijn. Al zit Lowlands al heel wat edities in de rare spagaat dat de grootste rock-headliners ter wereld alleen voor het Lowlands-publiek geen headliners zijn.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 14:51:13 #188
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214221329
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 13:05 schreef Aisumasen het volgende:
[ x ]
Die had door alle wiet natuurlijk niet door hoe ernstig het was.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 17:57:31 #189
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_214264379
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 16:43 schreef Nielsch het volgende:
Zaterdag zal The Smile het bandgedeelte in de Bravo afsluiten vermoed ik.
The Smile komt niet...
pi_214267397
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 17:57 schreef peaceman het volgende:

[..]
The Smile komt niet...
Ja echt balen...

En QOTSA waarschijnlijk ook niet meer.
PWBF
  vrijdag 12 juli 2024 @ 23:14:49 #191
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214267485
Bah, QOTSA en The Smile stonden hoog op mn lijstje. Hopelijk komt QOTSA wel.

Ik zie niet hoe ze snel een vervanging van zelfde niveau regelen. Vorig jaar kwam Florence ook niet, dan hebben ze best aardig wat geld over lijkt me.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 08:54:03 #192
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_214269302
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 23:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ja echt balen...

En QOTSA waarschijnlijk ook niet meer.
Das een flinke uitkleding van het programma
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:08:00 #193
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_214276361
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bah, QOTSA en The Smile stonden hoog op mn lijstje. Hopelijk komt QOTSA wel.

Ik zie niet hoe ze snel een vervanging van zelfde niveau regelen. Vorig jaar kwam Florence ook niet, dan hebben ze best aardig wat geld over lijkt me.
ElectricCallboy, jinjer, The Streets, BlackBoxRevelation, Korpiklaani, Architects, FuturePalace, Charlotte Wessels, Massive Attack. Er is genoeg.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 juli 2024 @ 20:33:52 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_214276757
Leeft Lowlands niet mee zo hier. "Vroeger" liep het hier storm naar het festival toe. Of is FOK! D.....T

pi_214280955
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:33 schreef tong80 het volgende:
Leeft Lowlands niet mee zo hier. "Vroeger" liep het hier storm naar het festival toe. Of is FOK! D.....T

Het Lowlandstopic op Festileaks forum is springlevend, dus ik post daar meer.
PWBF
pi_214281980
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:08 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]
ElectricCallboy, jinjer, The Streets, BlackBoxRevelation, Korpiklaani, Architects, FuturePalace, Charlotte Wessels, Massive Attack. Er is genoeg.
Korpiklaani op de Alfa zou wel briljant zijn natuurlijk.

Massive Attack laatst nog gezien in Tilburg. Heel erg goed hoor maar als je die laat headlinen op LL dan is de tent na een kwartier alweer half leeg.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Trouwste user 2022 zondag 14 juli 2024 @ 10:36:25 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_214282446
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 07:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Het Lowlandstopic op Festileaks forum is springlevend, dus ik post daar meer.
Dat geld voor elke FOK!er ?

zondag 14 juli 2024 @ 12:31:44 #198
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_214283723
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Korpiklaani op de Alfa zou wel briljant zijn natuurlijk.

Massive Attack laatst nog gezien in Tilburg. Heel erg goed hoor maar als je die laat headlinen op LL dan is de tent na een kwartier alweer half leeg.
In 2010 puilde de Grolsch uit ... maar dat was 2010.
pi_214283882
ZIN IN
pi_214297789
tuurlijk staat QOTSA in mijn top 3 van favo artiesten ( niet alleen LL ) en als ze niet komen so be it, we maken er wel weer een feestje van.
My god is the sun!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')