Mikiiiieeee Skinnaaah!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 02:29 schreef Aisumasen het volgende:
Nu toch niemand hier meer meeleest kan ik vast wel hardop zeggen dat het programma nog gaat worden aangevuld met in ieder geval één must-see die nog altijd niet is aangekondigd. Lowlands-legende The Streets komt voor de 5de keer naar het festival. En zo staan er onverwacht uiteindelijk toch nog best wel wat interessante namen op de line-up dit jaar.
Naast de klassiekers heeft hij de jaren sinds de comeback een paar hele aardige liedjes verzameld, waarvan een aantal een bescheiden succes onder een nieuwe generatie fans is, en welke ondertussen zelfs een sleutelstuk in de meest recente sets vormen. En ook op het gebied van entertainmentwaarde had je na Lowlands 2003 en vooral 2004 nooit kunnen voorzien dat hij de beste act zou worden die een festival zich kan wensen.
De "fucking washing machine!" (ja, die Miele) van 2019 staat ondertussen niet meer op het terrein, dus de beloofde DJ-set aldaar kan hij niet meer waarmaken. Maar zijn shows kennende zal hij ter plekke weer iets anders origineels verzinnen om het publiek mee bezig te houden.
Nice. Staat echt een hoop gaafs maar Mike is zeker welkom. Alleen nog meer kans op clashes...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 02:29 schreef Aisumasen het volgende:
Nu toch niemand hier meer meeleest kan ik vast wel hardop zeggen dat het programma nog gaat worden aangevuld met in ieder geval één must-see die nog altijd niet is aangekondigd. Lowlands-legende The Streets komt voor de 5de keer naar het festival. En zo staan er onverwacht uiteindelijk toch nog best wel wat interessante namen op de line-up dit jaar.
Naast de klassiekers heeft hij de jaren sinds de comeback een paar hele aardige liedjes verzameld, waarvan een aantal een bescheiden succes onder een nieuwe generatie fans is, en welke ondertussen zelfs een sleutelstuk in de meest recente sets vormen. En ook op het gebied van entertainmentwaarde had je na Lowlands 2003 en vooral 2004 nooit kunnen voorzien dat hij de beste act zou worden die een festival zich kan wensen.
De "fucking washing machine!" (ja, die Miele) van 2019 staat ondertussen niet meer op het terrein, dus de beloofde DJ-set aldaar kan hij niet meer waarmaken. Maar zijn shows kennende zal hij ter plekke weer iets anders origineels verzinnen om het publiek mee bezig te houden.
Dat was denk ik Paaspop. Lowlands 2019 en 2020 achter elkaar zou wel wat gortig zijn geweest, met toen nog 95% 10-20 jaar oud materiaal op de set. Maar ondertussen dus succesvol nieuw materiaal, wat zelfs als grootse afsluiting werkt:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:05 schreef TALIN het volgende:
[..]
Mikiiiieeee Skinnaaah!
die stond toch ook op de Covid editie aangemeld, zo gehoopt dat ie de volgende editie er zou zijn!
ik sta vooraan!
Vrijdag 16 augustusquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat was denk ik Paaspop. Lowlands 2019 en 2020 achter elkaar zou wel wat gortig zijn geweest, met toen nog 95% 10-20 jaar oud materiaal op de set. Maar ondertussen dus succesvol nieuw materiaal, wat zelfs als grootse afsluiting werkt:
Denk hierdoor toch wel in de avond in de Bravo. Of eerder, dat vrees ik, gezien inderdaad de potentiële clashes dan. Ooit hielden we nog wel eens overzichtje bij van de dagindeling... The Streets op zaterdag in ieder geval.
Dit weekend. M'n broer gaat. M'n gezondheid laat het niet toe.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
zo vaag dat Electric Callboy wel op Pukkelpop speelt, maar niet op Lowlands. grootse gemiste kans.
Wat een domper zeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:05 schreef Aisumasen het volgende:
[ x ]
Headliner op de tocht. Gezondheid gaat altijd voor, "emergency surgery" klinkt ernstig, en al helemaal gezien zijn recente medische geschiedenis.
Die had door alle wiet natuurlijk niet door hoe ernstig het was.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:05 schreef Aisumasen het volgende:
[ x ]
Headliner op de tocht. Gezondheid gaat altijd voor, "emergency surgery" klinkt ernstig, en al helemaal gezien zijn recente medische geschiedenis.
The Smile komt niet...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:43 schreef Nielsch het volgende:
Zaterdag zal The Smile het bandgedeelte in de Bravo afsluiten vermoed ik.
Das een flinke uitkleding van het programmaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja echt balen...
En QOTSA waarschijnlijk ook niet meer.
ElectricCallboy, jinjer, The Streets, BlackBoxRevelation, Korpiklaani, Architects, FuturePalace, Charlotte Wessels, Massive Attack. Er is genoeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bah, QOTSA en The Smile stonden hoog op mn lijstje. Hopelijk komt QOTSA wel.
Ik zie niet hoe ze snel een vervanging van zelfde niveau regelen. Vorig jaar kwam Florence ook niet, dan hebben ze best aardig wat geld over lijkt me.
Het Lowlandstopic op Festileaks forum is springlevend, dus ik post daar meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:33 schreef tong80 het volgende:
Leeft Lowlands niet mee zo hier. "Vroeger" liep het hier storm naar het festival toe. Of is FOK! D.....T
Korpiklaani op de Alfa zou wel briljant zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ElectricCallboy, jinjer, The Streets, BlackBoxRevelation, Korpiklaani, Architects, FuturePalace, Charlotte Wessels, Massive Attack. Er is genoeg.
Dat geld voor elke FOK!er ?quote:Op zondag 14 juli 2024 07:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het Lowlandstopic op Festileaks forum is springlevend, dus ik post daar meer.
In 2010 puilde de Grolsch uit ... maar dat was 2010.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Korpiklaani op de Alfa zou wel briljant zijn natuurlijk.
Massive Attack laatst nog gezien in Tilburg. Heel erg goed hoor maar als je die laat headlinen op LL dan is de tent na een kwartier alweer half leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |