Peter Gillisquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mensen met een A status hebben ze niet bij SBS.
quote:
Hij stond ook samen met Mexx bij de uitgang op hem te wachtenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:06 schreef cinsan het volgende:
marciano en martin elkaar weergezien insta martin
Ik vond ook mexx en martin er erg ontspannen uitzien. En het weerzien was gewoon heel hartelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij stond ook samen met Mexx bij de uitgang op hem te wachten
Dan was Zoe daarvoor gegaan, want die zoekt een rijke vent en wil niet werken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:08 schreef Giggio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die had ik wel een aantal maanden in de loods willen zien zitten
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan was Zoe daarvoor gegaan, want die zoekt een rijke vent en wil niet werken.
Ze hebben het over 5 spellen, een knikkerbaan, een fietsspel, een rekenspel.... weet ik veel wat nog meer, de één zegt 'misschien' en de volgende zegt 'het is zo'quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu wachten op het gerucht dat de finalisten Lingo hebben moeten spelen
Ja, en dan net zo laten praten als op die opnames.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Ik had het trouwens veel leuker voor ze gevonden als ze Hannelore er neergezet hadden, eindelijk een gezicht bij de stem die ze al een jaar hoorden![]()
Ja, ze heeft zelf weleens letterlijk gezegd in de loods dat ze hem wel zag zitten om die reden 😄😄quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan was Zoe daarvoor gegaan, want die zoekt een rijke vent en wil niet werken.
Hannelore heeft meegedaan aan dat programma Special Forces…. Was heftig, ze moest al snel afhakenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Ik had het trouwens veel leuker voor ze gevonden als ze Hannelore er neergezet hadden, eindelijk een gezicht bij de stem die ze al een jaar hoorden![]()
Het was toch knikkeren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu wachten op het gerucht dat de finalisten Lingo hebben moeten spelen
Nog 3 nachtjes en weten het zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben het over 5 spellen, een knikkerbaan, een fietsspel, een rekenspel.... weet ik veel wat nog meer, de één zegt 'misschien' en de volgende zegt 'het is zo'
uur en kwartier reclame. of minsten een uurquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, sowieso wie er wint en hoe ze het allemaal gaan laten zien.
Een 2 uur durende finale, dus ik hoop niet dat het al te langdradig wordt.
Beetje vaart erin graag!
Die wil je niet zien…echt niet…quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |