Dat ook. Maar het voelt een beetje als een inleiding naar zijn winst zoals ze hem nu presenteren.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik de tv uitzending komt hij nog valser over
O zo kijk ik er niet naar eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ook. Maar het voelt een beetje als een inleiding naar zijn winst zoals ze hem nu presenteren.
Misschien is dat mijn perceptiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo kijk ik er niet naar eigenlijk.
Kan iedereen kijkt het op zijn manier en daar is ook niets mis meequote:
Ja die gaan er misschien morgen uit en dan mMirthe vrijdag en dan de finalequote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Ik denk dat er nog 3 deelnemers zijn als de laatste uitzending begintDe opdracht waarbij Wendy en Bern vertrekken zit pas in de uitzending van morgen.
Dus weer dikke bullshit van Jeff dat speciaal hij er niet bij mocht zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:12 schreef magnaal het volgende:
Babette onderweg naar haar broer in Frankrijk. Dat kan, want niemand mag bij de finale zijn. Stond in de tv gids
Maar dan is het toch raar dat ze een lijst mochten opgeven waar dan familie - en als ze dat wilden oud kandidaten - mochten opgeven? Gaat het niet over twee verschillende dingen? Het spel afgelopen maandag waar de mensen van die lijst bij mochten zijn, en vrijdag (of een andere dag een opgenomen iets) in de studio? Of zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus weer dikke bullshit van Jeff dat speciaal hij er niet bij mocht zijn.
Jeff beweert dat hij voor de finale is uitgenodigd door Isaac en toch niet mocht komen van de regiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus weer dikke bullshit van Jeff dat speciaal hij er niet bij mocht zijn.
wat vrijdag word uitgezonden is op tv , is afgelopen maandag opgenomenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:49 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat ze een lijst mochten opgeven waar dan familie - en als ze dat wilden oud kandidaten - mochten opgeven? Gaat het niet over twee verschillende dingen? Het spel afgelopen maandag waar de mensen van die lijst bij mochten zijn, en vrijdag (of een andere dag een opgenomen iets) in de studio? Of zo.
Overigens geen idee of die claim van aandachtshoer Jeff waar is hoor.
zal dan wel een reden voor zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:07 schreef juul. het volgende:
[..]
Jeff beweert dat hij voor de finale is uitgenodigd door Isaac en toch niet mocht komen van de regie
Met veel reclameblokken vrees ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de winnaar maar ook hoe ze je 2 uur lang gaan bezighouden
Zou kunnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Babette werd ongewild landelijk nieuws, doordat Marciano haar de mond snoerde. Dat zal dan ook ter sprake komen.
zoals werd opgelezen door Imma destijds:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:49 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat ze een lijst mochten opgeven waar dan familie - en als ze dat wilden oud kandidaten - mochten opgeven? Gaat het niet over twee verschillende dingen? Het spel afgelopen maandag waar de mensen van die lijst bij mochten zijn, en vrijdag (of een andere dag een opgenomen iets) in de studio? Of zo.
Overigens geen idee of die claim van aandachtshoer Jeff waar is hoor.
Jaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:49 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat ze een lijst mochten opgeven waar dan familie - en als ze dat wilden oud kandidaten - mochten opgeven?
Als Babette bij kamer 5 wellicht achteraf heeft aangegeven (als 40 jarige) dat het voor haar niet over haar eigen grenzen heen ging, is er niets verkeerds gebeurd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 00:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En het zag er zeker raar uit, het klink ook wel heftig dwingend.
Maar het was ook veel stream wissel er voor en er na. Om maar een slag om de arm te nemen. De context is voor ons niet helemaal duidelijk.
Blijkbaar heeft Babette er andere ideeën over? Ze hebben elkaar toch al gezien en zo, buiten?
En ook de FEBO, als er het echt zo erg was, zouden ze het risico op gedoe voor hun niet nemen, dan lag Marciano er wel uit, alleen al om te voorkomen dat het hun gedoe oplevert.
Geen idee he, ik denk ook maar ff hard op.
Zou toch ook ergens wel zeur naleven bij Bern, die toch liever wat anders wou dan Sasha, ipv Isaac tegen erik.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die gaan er misschien morgen uit en dan mMirthe vrijdag en dan de finale
Ja daarom vind ik het ook altijd leuk om de tv uitzendingen te kijken. De combinatie streams en tv geeft een beter plaatje van het geheel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 00:52 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Zou toch ook ergens wel zeur naleven bij Bern, die toch liever wat anders wou dan Sasha, ipv Isaac tegen erik.
Met Erik er nog in had bern wel meer kans gehad bij die stapel opdracht.
Al weet ik ook niet wie er dan weg was gegaan ipv Erik..
Isaac niet, die werd m.i. echt wel geholpen door Febo, al gooide hij ze natuurlijk zelf, kreeg hij wel meer kansen.
Ach ja.
Op tv wel grappig hoe het zo anders in beeld wordt gebracht, dat frisbee op de pionnen.
Sowieso opvallend hoe Wendy telkens als naïeve zwakke lieveling wordt neergezet en Isaac als kwade boeman.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ook. Maar het voelt een beetje als een inleiding naar zijn winst zoals ze hem nu presenteren.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
Denk dat Dotteke hier op reageerde en inderdaad zou ik liever bij mijn kinderen zijn en later pas die uitstapjes met vrienden gaan maken. Tis maar net wat je belangrijk vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |