Ze hebben toch wel in hogere temperaturen gespeeld in Australie?quote:Op woensdag 6 september 2023 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Tam gedoe, komt dat alleen maar door de hitte?
Is er overigens een max tempa qua wanneer ze niet spelen?
Dan is er tenminste wel een beetje aanspraak en voer voor discussie hierquote:Op woensdag 6 september 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen dat laatste is al goed voor 2 topics van GwaiLow ja
Ja vast, ik heb geen idee.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel in hogere temperaturen gespeeld in Australie?
Nu is er ook nog een vrachtwagen overheen geredenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rublev ziet eruit alsof ie net meth heeft genomen in een steeg
Die Rublev kan zo goed tennissen, maar is zo inconstant als wat.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee ongelofelijke zaadjes. Het is mensonterend.
Haha die commentator is ook slecht zeg. ''of was dat de 1e stuit dan''?quote:
@Slobeend geniet van alle fouten vandaag.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee ongelofelijke zaadjes. Het is mensonterend.
Bijna!quote:Op woensdag 6 september 2023 21:12 schreef Norrage het volgende:Alleen Zverev zou Alcaraz kunnen pakken; meddy en rublev hebben geen kans.
Dus op naar finale Djoko - Alcaraz, zou wel weer vet zijn als dat weer een 5 setter wordt. Alcaraz lijkt wel minder in vorm dan op Wimby/RG...
Meddy gaat er nog harder af verzeker ik jequote:
Eens, hij is een enorme master. Denk inderdaad, zoals Norrage al zegt, dat Medvedev er ook hard af zal gaan. Al schijnt het morgen wel iets koeler te worden, dus dat spreekt in het voordeel van Medvedev(?). Die gasten klagen continu zo over de warmte, maar Alcaraz totaal niet volgens mij.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Alcaraz heeft nu far de zwaarste loting, maar gaat er toch vooralsnog heel soepeltjes doorheen.
Hoort wel een beetje bij zijn ranking dat hij in deze fase een hooggeplaatste speler tegenkomt.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
Rublev heeft al 9 kwartfinales gespeeld op Grand Slams, maar nog nooit een halve finale gehaald. Bizar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |