Die helft van Djokovicquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Dood topic genot
Krijg je met Benjamin Bonzi () en Hari Kiri naar de vierde ronde @:de_boswachter
Wawrinka was ook vaak vies dikkigquote:Op zaterdag 2 september 2023 00:38 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Oh dan ken je Nalbandian niet.Die wist niet afgetrained van Fed, Nadal en Novak te winnen.
Ja wat een drugskop heeft diequote:Op zaterdag 2 september 2023 20:36 schreef superniger het volgende:
En de set voor Dan Evans.
Die pakt nog even snel tussendoor een lijntje.
Daniel Evans (Birmingham, 23 mei 1990) is een Britse tennisspeler. Hij heeft één ATP-toernooi gewonnen in het enkelspel en stond twee keer in een ATP-finale in het dubbelspel. Ook deed hij al mee aan Grand Slams. Hij heeft vier challengers in het enkelspel op zijn naam staan. Nadat Evans in april 2017 positief had getest op cocaïne, werd hij voor één jaar geschorst.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja wat een drugskop heeft die
Verbaast me nietsquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Daniel Evans (Birmingham, 23 mei 1990) is een Britse tennisspeler. Hij heeft één ATP-toernooi gewonnen in het enkelspel en stond twee keer in een ATP-finale in het dubbelspel. Ook deed hij al mee aan Grand Slams. Hij heeft vier challengers in het enkelspel op zijn naam staan. Nadat Evans in april 2017 positief had getest op cocaïne, werd hij voor één jaar geschorst.
GO GO GO Svito! Nu even doorzetten. Volgens mij staat ze H2H 3-1 achter tegen Pegula. Alleen de aller eerste ontmoeting won ze, herinner ik mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |