Haha die commentator is ook slecht zeg. ''of was dat de 1e stuit dan''?quote:
@Slobeend geniet van alle fouten vandaag.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee ongelofelijke zaadjes. Het is mensonterend.
Bijna!quote:Op woensdag 6 september 2023 21:12 schreef Norrage het volgende:Alleen Zverev zou Alcaraz kunnen pakken; meddy en rublev hebben geen kans.
Dus op naar finale Djoko - Alcaraz, zou wel weer vet zijn als dat weer een 5 setter wordt. Alcaraz lijkt wel minder in vorm dan op Wimby/RG...
Meddy gaat er nog harder af verzeker ik jequote:
Eens, hij is een enorme master. Denk inderdaad, zoals Norrage al zegt, dat Medvedev er ook hard af zal gaan. Al schijnt het morgen wel iets koeler te worden, dus dat spreekt in het voordeel van Medvedev(?). Die gasten klagen continu zo over de warmte, maar Alcaraz totaal niet volgens mij.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Alcaraz heeft nu far de zwaarste loting, maar gaat er toch vooralsnog heel soepeltjes doorheen.
Hoort wel een beetje bij zijn ranking dat hij in deze fase een hooggeplaatste speler tegenkomt.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
Rublev heeft al 9 kwartfinales gespeeld op Grand Slams, maar nog nooit een halve finale gehaald. Bizar..
Tja, Madison Keys stond nog met 5-3 voor in de tweede set. Zelfs in de derde set stond ze 4-2 voor en had later ook nog een kans om 5-3 te maken, maar nee hoor. Ze geeft het schandalig weg. Dan heb je alle kans om in eigen land je tweede Grand Slam finale te halen, en dan doe je dit. Ik zou er niet gek van hebben opgekeken als ze haar racket aan de wilgen zou hebben gehangen na dit verlies. Ik verbaas mij erover dat ze pas 28 jaar is. Ik weet nog goed dat ik haar in 2011 al op de US Open zag spelen. Enorm jong al het prof circuit gehaald, maar uiteindelijk staat ze nog steeds pas op 1 Grand Slam finale en 4 halve finales.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
6-0 6-7 6-7, de meest zure nederlaag in het tennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |