quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:43 schreef xsaskiax het volgende:
Dit is net geplaatsten weer hebben die 2 droeftoeters alle aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als 5 uur naar een winkel rijden waarvan je weet dat ie dicht is, je had het kunnen weten.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mensen hebben geprobeerd om in de buurt te komen, maar de beveiliging stelde het niet echt op prijs zo te lezen....Ach, al die twittershit, dan zijn ook niet de snuggersten die dergelijke dingen posten. Korrel zout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is net geplaatstWat zijn mensen toch eigenlijk treurige wezens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 kraai van mijquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:39 schreef engine het volgende:
De volgende crows funding is aangekondigd!![]()
[ twitter ]
doe maar een zak zoutquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach, al die twittershit, dan zijn ook niet de snuggersten die dergelijke dingen posten. Korrel zout.
boehoehoe, de publiekslieveling niet uitgenodigd,quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zijn mensen toch eigenlijk treurige wezens.
Dit is net geplaatstToch vind ik dat de communicatie met volgers wel beter kan. Je hebt n livestream, mensen nemen n abo op videoland. Een beetje respect naar de kijkers is op zijn plaats. Kondig aan wanneer de streams op zwart gaan, wanneer de finale is.. bijv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Toch vind ik dat de communicatie met volgers wel beter kan. Je hebt n livestream, mensen nemen n abo op videoland. Een beetje respect naar de kijkers is op zijn plaats. Kondig aan wanneer de streams op zwart gaan, wanneer de finale is.. bijv.Met de livestreamers hebben ze niks, dat is gewoon een extra service.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Toch vind ik dat de communicatie met volgers wel beter kan. Je hebt n livestream, mensen nemen n abo op videoland. Een beetje respect naar de kijkers is op zijn plaats. Kondig aan wanneer de streams op zwart gaan, wanneer de finale is.. bijv.Bij deze uitvoering hebben we als treamers/kijkers al ontzettend veel gezien, amper streamlocks. dus wat dat betreft hebben ze dit keer wel waar voor je geld gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was juist deze keer helemaal zonder invloed van buitenaf, dus ook geen bellers/stemmers.
Er had veel meer spelelement in kunnen zitten misschien, dat hadden de bewoners ook wel verwacht.
Ik begrijp overigens niet waarom er een kijkersfavo zou moeten winnen, dat is nooit de opzet geweest.
Nouja service.. je neemt een abo en hebt daardoor altijd toegang. Een grooooote groep doet dit. Zoals op fok. Vind dat geen service.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Met de livestreamers hebben ze niks, dat is gewoon een extra service.
Dat laatste gewoon mijn persoonlijke voorkeur. En over wat de opzet was valt te twisten. Geloof dat ze t zelf nog steeds niet wetenquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij deze uitvoering hebben we als treamers/kijkers al ontzettend veel gezien, amper streamlocks. dus wat dat betreft hebben ze dit keer wel waar voor je geld gegeven.
En het was juist deze keer helemaal zonder invloed van buitenaf, dus ook geen bellers/stemmers.
Er had veel meer spelelement in kunnen zitten misschien, dat hadden de bewoners ook wel verwacht.
Ik begrijp overigens niet waarom er een kijkersfavo zou moeten winnen, dat is nooit de opzet geweest.
Ik ben niet echt een sasha fan, maar het idee dat isaac tweede wordquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
Hoop echt dat Sasha wint.
Isaac voelt als doorgestoken kaart.
En blijf ergens un mijn hoofd houden dat Zoe ?? ooit heeft laten vallen dat ice wint..
Een service wil nog niet gelijk zeggen dat het gratis is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja service.. je neemt een abo en hebt daardoor altijd toegang. Een grooooote groep doet dit. Zoals op fok. Vind dat geen service.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:01 schreef xsaskiax het volgende:
Het is echt niet te geloven, niet alleen op SM maar zelfs een pagina als Wikipedia plaatst dit: (en volgens berichten her en der verandert het per 5 minuten wat er staat)
Dan ben je toch echt maf als je dat gaat doen!!Wat gebeurt er dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Dit vond ik ook echt positief aan EJVJL. Dat we als streamers alle opdrachten en eliminaties gewoon mee mochten kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij deze uitvoering hebben we als treamers/kijkers al ontzettend veel gezien, amper streamlocks. dus wat dat betreft hebben ze dit keer wel waar voor je geld gegeven.
Klopt. Blijf overigens dan nog steeds bij mijn standpuntquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Een service wil nog niet gelijk zeggen dat het gratis is.
Het zijn er volgens mij niet echt veel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja service.. je neemt een abo en hebt daardoor altijd toegang. Een grooooote groep doet dit. Zoals op fok. Vind dat geen service.
Ja begrijp dat ook best wel. Zouden ze alleen wat beter moeten communicerenquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dit vond ik ook echt positief aan EJVJL. Dat we als streamers alle opdrachten en eliminaties gewoon mee mochten kijkenDat de finale dan niet live te zien is is jammer maar ook begrijpelijk
Wij zien dit anders.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn er volgens mij niet echt veel.
Volgens mij heb ik een abo van 1 euro genomen.
Maar de streamers zijn niet de main target. En er zijn geen beloftes gedaan.
En dit.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Een service wil nog niet gelijk zeggen dat het gratis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |