Op Twitter wordt af en toe wat geplaatst door mensen die bij de poort staan als je zoekt op #eenjaarvanjelevenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:38 schreef Dotteke het volgende:
Waar zien jullie live beelden dan wie er bij de loods staat?
thnx,quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Op Twitter wordt af en toe wat geplaatst door mensen die bij de poort staan als je zoekt op #eenjaarvanjeleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:45 schreef xsaskiax het volgende:
Kim post net dit op InstagramIs prive, kan t niet lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op internet wemelt het van de trollen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:45 schreef Dotteke het volgende:
En ik las dit net, weet niet of dat al gepost is
[ afbeelding ]
Vrijdag zullen we het pas echt wetenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Op internet wemelt het van de trollen.
Dus ik geloof het pas als ik het van verschillende bronnen te lezen krijg.
Kim post net dit op InstagramHet hondje van Kim heeft gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Goed gezien!!! Kloptquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:26 schreef woxxel het volgende:
[..]
Erik in t spiegelbeeld van de deur?
Kim post net dit op InstagramEn dat betekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat ze aandacht willen.quote:
geen idee, ik waag me niet aan voorspellingen of uitleg van iemands gebaren, wilde jullie alleen even op de hoogte houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |