Ohja ik keek snel. Zag bij sascha afvallers staan. Isaac stond er niet. Maat iedereen kan wiki aanpassen...quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
zie daar niet de naam van isaac bijstaan
je hebt een jaar lang haast alles gezien, Het einde was aangekondigd, en de afgelopen dagen kon je afscheid nemen van de loods.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wij zien dit anders.
Dat is prima.
Overigens zien we niks!![]()
Vind het wel beetje zonde.. zo plots einde.. geen afscheid vd loods ofzo..
Dat zeker, we mochten vrijwel alles zien. Dat was Bij BB wel anders, behalve afgelopen keer, toen mochten we wel veel zien. Viel me niets tegen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dit vond ik ook echt positief aan EJVJL. Dat we als streamers alle opdrachten en eliminaties gewoon mee mochten kijkenDat de finale dan niet live te zien is is jammer maar ook begrijpelijk
Ja...quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
Of moet ik echt 5 topics doorploegen
Er zijn wel real life soaps waar het wel live werd uitgezonden, en toch later ook op tv kwam.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:47 schreef Chanel5 het volgende:
Mensen zitten klaar om het live op Videoland te kunnen zien....
HALLOOOOOOO hoe dom ben je?????
De finale wordt vr de 25e uitgezonden en dan denk je echt dat je het vandaag op Videoland kunt zien????
sorry hoor...
Klopt, en dat schijnen ze nu volop te doen... en ze hebben er een vakkundig zooitje van gemaaktquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja ik keek snel. Zag bij sascha afvallers staan. Isaac stond er niet. Maat iedereen kan wiki aanpassen...
Het voelt voor mij toch als n plots einde. Daar hoef je het niet mee eens te zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:12 schreef Verida het volgende:
[..]
je hebt een jaar lang haast alles gezien, Het einde was aangekondigd, en de afgelopen dagen kon je afscheid nemen van de loods.
Oh wazig weer!quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Klopt, en dat schijnen ze nu volop te doen... en ze hebben er een vakkundig zooitje van gemaakt
Iedereen gokt op mogelijke nieuwswaarde van allerlei berichtenquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
Of moet ik echt 5 topics doorploegen
Ja alles had gekund. Had tof geweest. Ik rekende er niet op.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Er zijn wel real life soaps waar het wel live werd uitgezonden, en toch later ook op tv kwam.
Ook maakt het voor reclame weiniig uit. Ook al zou de finale live te zien zijn geweest, op tv zijn er ook altijd camera beelden die niet op stream zichtbaar waren. Zeker na een finale, met nabeelden van buiten e.d. Dat komt ook niet op stream.
Dus het had best gekund. Al gokte ik ook van niet.
Ahh ok thanksquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:16 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Iedereen gokt op mogelijke nieuwswaarde van allerlei berichten.
Mocht FEBO zo slim zijn gewweest om die berichten te plaatsen, is de verstrooing zaaien wel gelukt.
Idem, ik zie het nut er ook niet van om dit nie live uit te zenden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het voelt voor mij toch als n plots einde. Daar hoef je het niet mee eens te zijn
Het is nu eenmaal zo. Mocht het zo zijn dat jij ook een vrije dag hebt genomen, je kinderen bij de oppas hebt gedropt en vooruit gekookt dan geniet gewoon even van het helemaal niks te hoeven doen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Idem, ik zie het nut er ook niet van om dit nie live uit te zenden.
Dan nog worden de tv uitzendingen van deze laatste 4 dagen wel bekeken.
Ja dat denk ik dus ook..quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Idem, ik zie het nut er ook niet van om dit nie live uit te zenden.
Dan nog worden de tv uitzendingen van deze laatste 4 dagen wel bekeken.
Dit lijkt me gewoon de finale die de makers van dit programma geplant hadden, niet meer en niet minderquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook..
Of nog leuker.. zorg dat je de finale anders plant. Nu kijken we een week naar niks..
Again. Hier verschillen we gewoon van mening.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit lijkt me gewoon de finale die de makers van dit programma geplant hadden, niet meer en niet minder![]()
Dat wij als streamers nu een week naar niks kijken, tja, dat is nu eenmaal zo. De hele toestand draait gewoon om de tv uitzendingen, daar komen de inkomsten vandaan.
Precies, de streams zijn alleen maar een extra bij een tv programma. Ik had ook de hoop het te mogen zien maar nu het niet zo is vind ik het ook prima.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit lijkt me gewoon de finale die de makers van dit programma geplant hadden, niet meer en niet minder![]()
Dat wij als streamers nu een week naar niks kijken, tja, dat is nu eenmaal zo. De hele toestand draait gewoon om de tv uitzendingen, daar komen de inkomsten vandaan.
vroegah was tv sowieso van begin tot end geregiseerdquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:59 schreef Witborst het volgende:
Zal heus wel dat vrouwtje zijn.
Maar ook King Kong kan.
Knikkeren was na het fietsen.
Wat maakt het eigenlijk ook uit wie er wint.
Zelf heb je er niks aan 🔆
Tegenwoordig is alles ook nep en gespeeld, is niet meer zoals vroeger, jammer helaas!
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Toch vind ik dat de communicatie met volgers wel beter kan. Je hebt n livestream, mensen nemen n abo op videoland. Een beetje respect naar de kijkers is op zijn plaats. Kondig aan wanneer de streams op zwart gaan, wanneer de finale is.. bijv.Spoiler mag best gespoildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.99% hier is het er denk ik mee eens. op het laten winnen van de favo na dan. liever gewoon serieuze opdrachten, punten telling van alle opdrachten maakt de winnaar.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
vroegah was tv sowieso van begin tot end geregiseerd
Nou nee, ik iig niet. Geen haar op mijn hoofd dat ik alleen voor een rls lid zou worden bij videoland. Ik kijk daar veel meer dan alleen ejvml.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:27 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Spoiler mag best gespoild99% hier is het er denk ik mee eens.
Was meer bedoeld omdat het niet echt inging op de vraag. Ik had ook echt heeeel graag n ander soort spel gehad qua punten/ activiteiten/ eliminatie..quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:27 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Spoiler mag best gespoild99% hier is het er denk ik mee eens. op het laten winnen van de favo na dan. liever gewoon serieuze opdrachten, punten telling van alle opdrachten maakt de winnaar.
Ja dat. Prop die laatste dagen wat in elkaar zodat het voor tv ook wat inloopt en plan de finale voor stream en tv tegelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook..
Of nog leuker.. zorg dat je de finale anders plant. Nu kijken we een week naar niks..
Even doorzetten. Over een maandje kunnen we weer in actie komen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ben echt een beetje in een zwart gat gevallen hoor![]()
Kom ik uit mijn werk
Wat moet ik nou aanzetten?
Radio? TV?
Mis de streams
Ja dat had ik wrl tof gevonden. Nu ben je er een soort van helemaal uit en dab ineens op tv de finale.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat. Prop die laatste dagen wat in elkaar zodat het voor tv ook wat inloopt en plan de finale voor stream en tv tegelijk.
Bb vol liefde?quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kom ik uit mijn werk
Radio? TV?
Mis de streams
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Hebben we iig tot vrijdag de uitzendingen nog. En mocht het nodig zijn omdat de drang te groot is begin ik gewoon weer bij afl 1.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat. Prop die laatste dagen wat in elkaar zodat het voor tv ook wat inloopt en plan de finale voor stream en tv tegelijk.
Herkenbaarquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kom ik uit mijn werk
Radio? TV?
Mis de streams
Stil hè? ja ik mis het feit dat er ergens anders een aantal mensen leven, beleven, ruziën en dat dat aanstaat in mijn huis.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kom ik uit mijn werk
Radio? TV?
Mis de streams
quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Hebben we iig tot vrijdag de uitzendingen nog. En mocht het nodig zijn omdat de drang te groot is begin ik gewoon weer bij afl 1.
Heb ik ook hoor. Ik was altijd zo lekker bezig met de schoonmaak met oortjes in. Het huis is nog nooit zo schoon geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:40 schreef Was-beer het volgende:
[..]
HerkenbaarHet is zo stil opeens. Kookte vaak tegelijk met de loods en dan de stream aan. Heb nu maar eten besteld
![]()
oh sorry, ging de tekst waar ik op reageerde over lid worden van videoland voor jvjl?Want ik reageerde op tekst wat ging over dat er wel wat spannendere wedstrijden gehouden mogen worden, sowieso wel wat meer actie zeg maar. 1 eli per week, en om t doenlijkaen alsof er wat spannends gebeurd moeten ze saaie 24 uurs opdrachten houden. Zoals die bal in het centrum. Terwijl het toch zou moeten gaan om de spanning wie uiteindelijk de prijs wint. Daar doelde ik eigenlijk opquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou nee, ik iig niet. Geen haar op mijn hoofd dat ik alleen voor een rls lid zou worden bij videoland. Ik kijk daar veel meer dan alleen ejvml.
100% Gquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:40 schreef Was-beer het volgende:
[..]
HerkenbaarHet is zo stil opeens. Kookte vaak tegelijk met de loods en dan de stream aan. Heb nu maar eten besteld
![]()
Yessss!quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
Ik lees her en der dat Isaac heeft gewonnen met oa een knikkerbaanopdracht
_knip- niet doenquote:
Als ze gaan beweren welke opdracht (en) ze hebben gespeeld wordt ik erg wantrouwig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
ja hè? zoiets specifieks als een knikkerbaan hmmmmquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze gaan beweren welke opdracht (en) ze hebben gespeeld wordt ik erg wantrouwig.
ik ben maar de tv uitzending gaan kijkenquote:
Dat heb ik nog gemistquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:36 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zag je die oempa loempa op de achtergrond kijken
Die heb ik altijd wel gekekenquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
ik ben maar de tv uitzending gaan kijken
Dat wel maar ik heb vorige week bijna geen streams gezien dus vind het nog wel even grappig. Wat een kleuters die tweequote:Op maandag 21 augustus 2023 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
ja ik ook, kan wat gemist hebben maar ja je weet al hoe het gaat lopen
Die blik van isaak, gewoon beangstigendquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:36 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zag je die oempa loempa op de achtergrond kijken
T blijft een slangquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
brrr "ik kom voor jou" jij bent de volgende met een in en in gemene blik Isaac over Sasha.
Deze had ik dus niet gezien.
Zo wel Mirthe als Sasha zijn hier voor naar achteren geweestquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:59 schreef pmponer het volgende:
Ik snap niet dat ze niet zeggen "Isaac ik voel een onveilige situatie, kun je je een beetje inhouden"
Ellende is dat hequote:
Als je daar niet tegen kunt dan moet je niet meedoen met zo'n programma. Kom op zeg.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo wel Mirthe als Sasha zijn hier voor naar achteren geweest
er zullen grenzen zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt dan moet je niet meedoen met zo'n programma. Kom op zeg.![]()
Waar komen die trollen ineens vandaan? Doe eens niet en ga eens terug naar X!quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:21 schreef Witborst het volgende:
Je moet eens weten wat er over isaac is gezegd door de winnaar sasha.,
Of was het nu Isaac zo ik heb gehoord via via 😅
Uit Noorwegen Jötunquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar komen die trollen ineens vandaan? Doe eens niet en ga eens terug naar X!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:02 schreef King_Merc het volgende:
Zou wel mooi zijn als in het contract staat als ze verklikken dat ze gewonnen hebben , gaat de prijzenpot naar de ander… XD
Waaaaat? Het is nep??? Echt????quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
Dit is het grappigste dat ik voorbij heb zien komen, wil hem toch even met jullie delen:
voor wie het niet in de gaten heeft: de button is nep! (maar leuk gevonden vind ik gezien alle speculaties)
[ afbeelding ]
Waar kun je die afleveringen bekijken?quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Ben al tijdje bezig de oude afleveringen van Utopia aan het herbekijken. Zit pas in season 2016 dus kan nog even door.
Kijk.nl en zoek Utopiaquote:Op maandag 21 augustus 2023 23:50 schreef joep.t het volgende:
[..]
Waar kun je die afleveringen bekijken?
Dat zou echt fantastisch zijn! Ik hoop echt dat Isaac wint.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, de laatste minuut van de live streams .....
Bijna jiskefet zo met dat einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vuilnis zak. Bodysuit wat totaal niet past bij de gebeurtenis noch de persoon. Dat vage testbeeld ineens. En het idee dat de meesten er nog voor betalen ook.
tripple middle finger of zoiets![]()
Morguh..... Sas en Isaak zitten nu in De Witte Bergen, wachten tot Zaterdag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:39 schreef Dotteke het volgende:
Morguh vandaag niet afvragen wa t er in de loods gebeurd
Is dat zeker? Waarom niet gewoon thuis?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morguh..... Sas en Isaak zitten nu in De Witte Bergen, wachten tot Zaterdag.
Thuis moeten ze alles blinderen, niemand mag weten of ze thuis zijn of niet voor de finale lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zeker? Waarom niet gewoon thuis?
o voor de tv kijkers natuurlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thuis moeten ze alles blinderen, niemand mag weten of ze thuis zijn of niet voor de finale lijkt mij.
Lijkt me lastig om vragen te vermijden van buren, goede kennissen, met een strict contract bij mogelijke verspreking of indirecte hints.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thuis moeten ze alles blinderen, niemand mag weten of ze thuis zijn of niet voor de finale lijkt mij.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:29 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..![]()
D'r is 1 winnaar en die zit lekker thuis net zoals de 2de finalist... volgens mij zijn ze gewoon beide haar huis gegaan na de finale te hebben gespeeld en gaan ze vrijdag kijken naar hun eigen finale..
Lijkt me lastig om vragen te vermijden van buren, goede kennissen, met een strict contract bij mogelijke verspreking of indirecte hints.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan best, geen idee, bij eerdere realities gingen de finalisten soms nog een week in een hotel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:29 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..![]()
D'r is 1 winnaar en die zit lekker thuis net zoals de 2de finalist... volgens mij zijn ze gewoon beide haar huis gegaan na de finale te hebben gespeeld en gaan ze vrijdag kijken naar hun eigen finale..
Als iedereen z'n waffeltje houdt is er niks aan de hand, of je nou in een hotel zit of thuis... maar ik speculeer ook maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |