Maar als Isaac en sas maar 20 op mogen uitnodigen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon geboycot zoals ik zijn insta lees.
Hij was uitgenodigd door Isaac..quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Maar als Isaac en sas maar 20 op mogen uitnodigen.
Logisch dat Jeff er dan niet bij is toch?
Isaac verteld toch ook al langer speltechnisch gezien afstand te hebben genomen uit angst de finale niet te halen als team jeff.
Febo zal ook weinig zin hebben aan een zoveelste aandachtstrekker met 40 nieuwe mensen om te filmen.
Dan hebben dus niets aan die infoquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
rond 15 uur zou de winnaar bekend zijn , nog niet voor ons
quote:
a gossiequote:Op maandag 21 augustus 2023 12:59 schreef D. het volgende:
Beetje teruggelezen
Alle ‘afscheidsberichtjes’ maken me wel een beetje sipjes
Ik bedoel dat van John de Molquote:
Gewoon stug door blijven postenquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:59 schreef D. het volgende:
Beetje teruggelezen
Alle ‘afscheidsberichtjes’ maken me wel een beetje sipjes
Weet niet of er mensen het zwarte scherm open hebben staan?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:44 schreef Tascha071 het volgende:
Ik blijf fok checken. Wie weet!!! Wie weet dook er toch nog iemand de bosjes in of liet n drone los… hoop t dan hier te lezen. Meest betrouwbare bron.
Doe mijn bestquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal weer over de streams graag ............... o wacht
Was een geintje hoorquote:
Wat een naar, negatief sujet is het ookquote:
En hij is helemaal overtuigd van het tegenovergestelde.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een naar, negatief sujet is het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |