Ja dat. Prop die laatste dagen wat in elkaar zodat het voor tv ook wat inloopt en plan de finale voor stream en tv tegelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook..
Of nog leuker.. zorg dat je de finale anders plant. Nu kijken we een week naar niks..
Even doorzetten. Over een maandje kunnen we weer in actie komen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ben echt een beetje in een zwart gat gevallen hoor![]()
Kom ik uit mijn werk
Wat moet ik nou aanzetten?
Radio? TV?
Mis de streams
Ja dat had ik wrl tof gevonden. Nu ben je er een soort van helemaal uit en dab ineens op tv de finale.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat. Prop die laatste dagen wat in elkaar zodat het voor tv ook wat inloopt en plan de finale voor stream en tv tegelijk.
Bb vol liefde?quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kom ik uit mijn werk
Radio? TV?
Mis de streams
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Hebben we iig tot vrijdag de uitzendingen nog. En mocht het nodig zijn omdat de drang te groot is begin ik gewoon weer bij afl 1.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat. Prop die laatste dagen wat in elkaar zodat het voor tv ook wat inloopt en plan de finale voor stream en tv tegelijk.
Herkenbaarquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kom ik uit mijn werk
Radio? TV?
Mis de streams
Stil hè? ja ik mis het feit dat er ergens anders een aantal mensen leven, beleven, ruziën en dat dat aanstaat in mijn huis.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kom ik uit mijn werk
Radio? TV?
Mis de streams
quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Hebben we iig tot vrijdag de uitzendingen nog. En mocht het nodig zijn omdat de drang te groot is begin ik gewoon weer bij afl 1.
Heb ik ook hoor. Ik was altijd zo lekker bezig met de schoonmaak met oortjes in. Het huis is nog nooit zo schoon geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:40 schreef Was-beer het volgende:
[..]
HerkenbaarHet is zo stil opeens. Kookte vaak tegelijk met de loods en dan de stream aan. Heb nu maar eten besteld
![]()
oh sorry, ging de tekst waar ik op reageerde over lid worden van videoland voor jvjl?Want ik reageerde op tekst wat ging over dat er wel wat spannendere wedstrijden gehouden mogen worden, sowieso wel wat meer actie zeg maar. 1 eli per week, en om t doenlijkaen alsof er wat spannends gebeurd moeten ze saaie 24 uurs opdrachten houden. Zoals die bal in het centrum. Terwijl het toch zou moeten gaan om de spanning wie uiteindelijk de prijs wint. Daar doelde ik eigenlijk opquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou nee, ik iig niet. Geen haar op mijn hoofd dat ik alleen voor een rls lid zou worden bij videoland. Ik kijk daar veel meer dan alleen ejvml.
100% Gquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:40 schreef Was-beer het volgende:
[..]
HerkenbaarHet is zo stil opeens. Kookte vaak tegelijk met de loods en dan de stream aan. Heb nu maar eten besteld
![]()
Yessss!quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
Ik lees her en der dat Isaac heeft gewonnen met oa een knikkerbaanopdracht
_knip- niet doenquote:
Als ze gaan beweren welke opdracht (en) ze hebben gespeeld wordt ik erg wantrouwig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
Ik lees her en der dat Isaac heeft gewonnen met oa een knikkerbaanopdracht
ja hè? zoiets specifieks als een knikkerbaan hmmmmquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze gaan beweren welke opdracht (en) ze hebben gespeeld wordt ik erg wantrouwig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |